10 תשובות
זה מהמם חלום שלי
כעיקרון כן
כן
בתור אחת עם כאלה, אני יכולה לומר שכן :)
כמו של סינים?או מלוכסנות קצת כזה?
כן!זה מהמם!!!גם שלי ככה
לדעתי ממש יפה
כןכןכןכןןכןכן
לא אוהב
אני אוהב את העיניים האסייתיות אבל רק על גוף ומבנה פנים אסייתי. קשה לי לדמיין מישהי ישראלית עם עיניים מלוכסנות. בקיצור עיניים מלוכסנות זה יפה אם זה על מבנה פנים אסייתי לדעתי
לדעתי לא ממש (סליחהה)