5 תשובות
תחשבי שאת מדברת לעצמך אבל רק בקול רם
אוף מבינה את זה.
מאמינה שככל שתדברי איתה יותר יהיה לך קל יותר...
את יכול אולי לרשום במחברת לפני את כל עיקרי הדברים שיש לך להגיד, ואז להקריא...
זה יקרה לאט לאט
שואל השאלה:
^^ זה לא הבעיה בה אני פשוט לא מצליחה להגיע למצב שאני מספרת לה את הדברים שבאמת יושבים עליי
אנונימית
אני כל כך מבינה אותך גם אני הייתי ככה
זה קשה
אבל זה שווה היא תוכל לעזור לך
תחשבי ל הזמן על התועלת שיש בזה
ותאמיני שזה באמת יעזור לך ואז יהיה לך יותר קל