8 תשובות
שדים כי הם לא מכבדים או מעריכים אחד את השני
גם אני לא כזה הבנתי
גם אני לא כזה הבנתי
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מעשים חריגים
דברים כאלה יכולים לקרות גם למארלינים
כן אבל זה לא מעשים חריגים
דברים כאלה יכולים לקרות גם למארלינים
אנונימית
אולי ריינר זוכר את שונה כי יש לו שתי אישיות או משו כזה לאדע
הוא קורא להם שדים כי הם אלדים ויש בהם את הדם המקולל של יימיר (אני חושבת?) וגם כי הם "בגדו" באלדים שנשארו ביבשה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה למה הוא קורא להם שדים אבל הטיעונים שלו מטומטמים
כיאילו הוא פשוט היה כזה " הוא כזה שד, הוא הלך לשירותים ושכח מה הוא רצה לעשות"
אני מבינה למה הוא קורא להם שדים אבל הטיעונים שלו מטומטמים
כיאילו הוא פשוט היה כזה " הוא כזה שד, הוא הלך לשירותים ושכח מה הוא רצה לעשות"
אנונימית
אבל גם בריינר יש את הדם של יימיר...
שואל השאלה:
כן גם אצל זיק יש את הדם של ימיר אבל הוא עדיין בגד בהורים שלו וגם קרא לגרישה טרוריסט או משהו כזה
האלדינים שמחוץ לחומות ממש שונאים את אלה שבחומות
בקיצור זה די מסובך גם אני לא מבינה לגמרי
כן גם אצל זיק יש את הדם של ימיר אבל הוא עדיין בגד בהורים שלו וגם קרא לגרישה טרוריסט או משהו כזה
האלדינים שמחוץ לחומות ממש שונאים את אלה שבחומות
בקיצור זה די מסובך גם אני לא מבינה לגמרי
אנונימית
אע נראה לי הבנתי
ריינר מנסה לקרוא לאלדים שבחומות שדים כי ככה חינכו אותו "לשנוא את האלדים שבחומות" אבל בתכלס הוא אוהב אותם הוא אפילו רצה להתחתן עם היסטוריה אז הוא סתם מנסה להמציא תירוצים למשפחה שלו
ריינר מנסה לקרוא לאלדים שבחומות שדים כי ככה חינכו אותו "לשנוא את האלדים שבחומות" אבל בתכלס הוא אוהב אותם הוא אפילו רצה להתחתן עם היסטוריה אז הוא סתם מנסה להמציא תירוצים למשפחה שלו