12 תשובות
אחורה.
קדימה
קדימה
אחורה, ללא כל ספק.
האמת שאין לי נימוק אבל אחורה, יהיה נחמד לשמוע נימוקים של אחרים:)
קדימה, יאלה מה שהיה היה
מה שהיה היה, אבל אם אפשר למה לא לחזור ולתקן טעויות?
אחורה, אבל לא בשביל לתקן תעויות או משהו- מהטעויות למדתי.
אני מתכוונת ללחזור ממש אחורה בערך תקופת הדינוזאורים :)
אני מתכוונת ללחזור ממש אחורה בערך תקופת הדינוזאורים :)
טעויות*
הייתי נוסעת ל2015 בספטמבר כדי להנות מכיתה ז' יותר
קאני לא רוצה לשנות את העבר כי הוא הביא אותי לאיפה שאני היום, והייתי שמחה לראות את העתיד, כדי לבחור את הבחירות הנכונות בהווה...;)
אחורה
כדי לתת אגרוף לתומאס ג'פרסון
כדי לתת אגרוף לתומאס ג'פרסון
באותו הנושא: