5 תשובות
3 שקל
מעט יותר יקר מישראל
נראלי יותר זולה דווקא
אם כל הישראלים שם כנראה שלא
ראיתי משהו אכל המבורגר עם קולה שם וזה עלה לו מאה שקל.
באותו הנושא: