8 תשובות
שאפל עולה כסף נראה לי
מה פתאום.
ספוטיפיי מכיר אותך ומכין לך פלייליסטים
אפל מיוזיק מחייבים לשלם כדי להשתמש ספוטיפיי זה פרסומות חופרות אם אין לך פרימיום
ספוטיפיי-
אם את/ה קונה פרימיום אין חסרונות בכלל. אבל אם לא אי אפשר להאזין במצב לא מקוון, ויש פרסומות של "לקנות את הפרימיום" כל איזה 3 שירים.
אפל מיוזיק-
אי אפשר בכלל לשמוע משהו בלי לקנות. עולה יחסית הרבה.. אפשר להאזין רק לפלייליסטים שהורדת (לוקח כמה שניות) במצב לא מקוון. לי יש אפל מיוזיק כי זה יותר נוח לי התצוגה אבל ממליצה על השירות של ספוטיפיי.
האמת שזה דיי אותו דבר אבל אני מעדיפה ספוטיפיי כי איכשהו זה הרבה יותר נוח וזה מציע הרבה שירים. אפל מיוזיק זה גם סבבה אבל כאילו יותר קר כזה לא יודעת איך להסביר. יש לי את שניהם
ספוטיפיי יותר טוב
אפל מיוזיק זה פשוט לשמוע שירים ולהכין פלייליסטים, כמו יוטיוב (כשאתה משלם כמובן).
ספוטיפיי מכיר לך אמנים, מכין לך פלייליסטים לפי ההשמעות שלך. עושה לך ניתוחים סטטסטיים שאת יכולה לראות מי המובילים אצלך וגם בסוף שנה מסכם לך הכל בצורה חמודה.
כל מיני שטויות שיש שם שתראי כשיהיה לך.

בסופו של דבר אפל מיוזיק וספוטיפיי עולים אותו דבר, 20 שקל לחודש. ממליצה ספוטיפיי
שואל השאלה:
אז הכל באפל מיוזיק עולה כסף?
אנונימית
^כן , באפל מיוזיק את לא יכולה להשתמש בכלל אם את לא קונה