8 תשובות
כי הם חושבים שהם מגנובים. בנוסף, הם חושבים שזה מושך.
כי הם בני אדם עם אופי מסויים שהחברה הגדירה כקבוצה בעלת שם
חינוך בעיקר והשפעה של הסביבה
שאלה טובה
אני חושב שזה כדי לייצג לנו דוגמא למה לא לעשות בחיים
אני חושב שזה כדי לייצג לנו דוגמא למה לא לעשות בחיים
אבל זאת באמת שאלה טובה, לצערי אין תשובה
שואל השאלה:
יש לי ערס בכיתה אני מפחד שהוא ירביץ לי, אבל בתהכלס הוא בחור טוב בנות כל הזמן הסתכלו אליו. אבל אני מפחיד להיות ילד כאפות שלו
יש לי ערס בכיתה אני מפחד שהוא ירביץ לי, אבל בתהכלס הוא בחור טוב בנות כל הזמן הסתכלו אליו. אבל אני מפחיד להיות ילד כאפות שלו
אנונימי
בשביל לשאול למה הם קיימים
כי הם גדלים בחברה שבה זה נורמלי להיות ערס. אם תראה: עם מי ערס מסתובב? עם ערסים, הם רואים בעצמם משהו חריג מהכלל? לא, יש להם כוונה להשתנות? גם לא. חוץ מזה גם בסביבה שהם גדלים בה זה נחשב כמושך בעיניי הנשים ומי שלא ככה אז הוא "פחות טוב" או משהו כזה אז בעינייהם אין סיבה להשתנות כי הם לא רואים את עצמם מנקודת המבט של האנשים שמבינים כמה מטופש זה נראה מהצד.
באותו הנושא: