8 תשובות
15 שח זה נחמד
לא מה 15 זה מלא. תביא איזה 7. גם תלוי מה הגודל של ההזמנה
אנונימית
למאו רק אני לא נותנת ?
אנונימית
חה גם אני לא נותנת
אנונימית
קודם כל, זה לא משהו "שצריך", זה לא חובה
את נותנת רק אם בא לך

לגבי כמה להביא, זה כבר תלוי בך ובכמה שאת רוצה
העודף שנשאר משטרות פלוס לפעמיים עשר שקל
שואל השאלה:
תודה למי שענה
אנונימית