28 תשובות
can't handle change
hot ni**a
as the world caves in
party favor של בילי
אהה אוי חשבתי שירים עצובים סליחה
שואל השאלה:
כן שירים עצובים חחח
snowman - sia אני יודע שזה לא שיר כזה עצוב אבל זה מעציב אותי
אה אוקיי יופי אז אני יאולה להצשיך יש את
mrs loverman
lone without a hook
i wanna be yours
rain של jack stauber אומנם זה לא שיר כל כך אבל זה עצוב
somebody that i used to know
הטעם שלך בשירים מצויין , בואי/ בוא נהיה חברים
mind over matter
beautiful boy
מקווה שנתתי מספיק ח,ח,ח,ח
שואל השאלה:
כן נתת מספיק תודה רבה חחח:)
בכיףף יום טוב 3>
אמנם זה בעברית, אבל זה שיר *מאוד* עצוב
יש זמן -החברים של נטאשה
ממליץ על שירים מהלהקות האלו
joy division
the smiths
type o negative
pixies (מומלץ where is my mind)
friends will be friends
if we never met
i deserve better
i hate you but i love you
arcade
8 letters
you were good to me
in too deep -wdw
עדיף שמחים לא? לא להישאר בעצבות השואבת
אולי שיר עם תקווה
מייקל ג'קסון heal the world
(i love you (billie eilish
arcade
where's my love
somebody else
another love
atlantis
silence
it's ok
to build a home
infinity