3 תשובות
לא... אתה מרגיש מתי כשאתה בדיכאון, כמו שאתה מרגיש כשאתה שמח, עצוב, כועס וכו'...
לפעמים יודעים ולפעמים לא. צריך כעיקרון לבדוק אם הסביבה שלך יודעת את זה כי אם כן זה אומר שהדיכאון משתלט על התפקוד שלך וכנראה שצריך לטפל בזה, עם פסיכולוג ואם זה לא דיכאון שממש לוחץ על הבן אדם אולי אפילו לדבר עם בן שהוא לא מומחה נגיד עם ההורים או עם חבר טוב..
אנונימי
*בן אדם
אנונימי
באותו הנושא: