7 תשובות
מסכימה
פחות מתחברת לגוון הקול שלו ולפעמים זה באמת צורם בשירים שלהם אף על פי שיש להם פוטנציאל ענקי
שואל השאלה:
לגמרי
אני די מסכים איתך אפילו שעדיין לא יצא לי לשמוע הרבה מהם אבל כן בהתחלה ממש שנאתי את הקול שלו ועכשיו אני די סבבה עם זה
אנונימי
שואל השאלה:
^פעם הראשונה ששמעתי את הקול שלו אני לא יכולתי לסבול אותוxd עכשיו אני דווקא לא חושב שהוא כזה רע אבל שירים כמו my creation יכלו להיות כל כך הרבה יותר טובים
הקול שלו לא הכי יפה בעולם אבל לא היה לי קשה להתרגל אליו, כי הקול שלו משום מה מאד מתאים משום מה לסגנון שהלהקה עצמה מנגנת, כי אם היו מביאים סולן אחר לדעתי זה לא היה אותו דבר וגם פחות טוב.
הקול שלו מאוד שונה בתקופות שונות.
הבנתי שאחרי endgame הוא עבר ניתוח שדי הרס לו את הקול.
אתמול שמעתי אבל את dread an the fugitive mind משנת 2000 והוא נשמע מעולה שם.
וכמובן יש את הקול הגבוה שלו בtornado of souls.
נראלי בunited abominations הוא היה בהכי טוב שלו.
מגהדת' להקה מדהימה
לקול שלו אני פחות מתחבר