17 תשובות
כמו שמדברים לבן אדם עם אמפתיה
הוא יבין אותך
הוא יבין אותך
שואל השאלה:
מה?????
מה?????
אנונימי
אתה לא יכול, הוא לא אמפתי
שואל השאלה:
זה אח שלי, אני לא יכול לא לדבר איתו.
שאלתי איך לדבר איתו, לא שאלתי איך להימנע ממנו.
זה אח שלי, אני לא יכול לא לדבר איתו.
שאלתי איך לדבר איתו, לא שאלתי איך להימנע ממנו.
אנונימי
מה אתה רוצה עניתי רציני
רגע אתה צריך להיות בלי אמפתיה או שאתה מדבר עם מישהו בלי אמפתיה?
רגע אתה צריך להיות בלי אמפתיה או שאתה מדבר עם מישהו בלי אמפתיה?
שואל השאלה:
יש לו בעיה במוח והוא לא מבין אמפתיה וחסר הבנה של רגש אצל בן אדם.
יש לו בעיה במוח והוא לא מבין אמפתיה וחסר הבנה של רגש אצל בן אדם.
אנונימי
מאיפה אנחנו יודעים שאתה מדבר על אח שלך?
אח שלך צריך פסיכולוג, אנחנו לא יודעים כיצד לדבר עם בן אדם חסר אמפתיה.
בדרך כלל אנשים כאלה הופכים לפושעים חסרי רחמים.
אח שלך צריך פסיכולוג, אנחנו לא יודעים כיצד לדבר עם בן אדם חסר אמפתיה.
בדרך כלל אנשים כאלה הופכים לפושעים חסרי רחמים.
שואל השאלה:
זה לא משנה על מי אני מדבר, שאלתי שאלה וזהו.
הוא כבר היה אצל פסיכולוג יש לו בעיה במוח שום דבר לא יעזור לו.
זה לא משנה על מי אני מדבר, שאלתי שאלה וזהו.
הוא כבר היה אצל פסיכולוג יש לו בעיה במוח שום דבר לא יעזור לו.
אנונימי
חשבתי שאתה רוצה להיות בלי אמפתיה למישהו
בכל מקרה, פשוט תספוג כל מה שהוא אומר גם אם זה ממש מעליב
בכל מקרה, פשוט תספוג כל מה שהוא אומר גם אם זה ממש מעליב
כמו שמדברים לבן אדם עם אמפתיה.
^^^^^"פושעים חסרי רחמים"? פושעים חסרי רחמים הם בעלי אמפתיה נמוכה, אבל לא כל מי שבעל אמפתיה נמוכה הוא פושע חסר רחמים
פסיכולוג לא יעזור לו,
אני לא יודעת אם זה המקרה...
אבל יש כזה סוג של אוטיזם שלבן אדם אין אמפתיה ושום רגש, הוא בחיים לא יתאהב בחיים לא יביע רגש אמיתי ולא יבכה ...
אין כל כך מה לעשות במקרה הזה... פשוט תדבר איתו על דברים שהוא לא צריך להביע עליהם סוג של רגש.
אני לא יודעת אם זה המקרה...
אבל יש כזה סוג של אוטיזם שלבן אדם אין אמפתיה ושום רגש, הוא בחיים לא יתאהב בחיים לא יביע רגש אמיתי ולא יבכה ...
אין כל כך מה לעשות במקרה הזה... פשוט תדבר איתו על דברים שהוא לא צריך להביע עליהם סוג של רגש.
שואל השאלה:
הקטע הוא שיש לו חברה והוא מאוהב, הוא פשוט לא מבין שמישהו עצוב או מרגיש ממש רע.
הקטע הוא שיש לו חברה והוא מאוהב, הוא פשוט לא מבין שמישהו עצוב או מרגיש ממש רע.
אנונימי
^^^^^"תספוג כל מה שהוא אומר גם אם זה ממש מעליב"
יש לכם דעות קדומות.
לא כל מי שחסר אמפתיה מבטא את זה ככה כלפי חוץ.
יש לכם דעות קדומות.
לא כל מי שחסר אמפתיה מבטא את זה ככה כלפי חוץ.
יש כמה סוגים...
אם זה המקרה סימן שהוא פשוט לא מבין מתי אתה מרגיש רע
אם זה המקרה סימן שהוא פשוט לא מבין מתי אתה מרגיש רע
^לפסיכופתיה יש מאפיינים רבים בנוסף לחוסר אמפתיה. לא כל מי שחסר אמפתיה הוא פסיכופת, אבל כל פסיכופת הוא חסר אמפתיה.
"פסיכופתיה מתבטאת בפגיעה ביחסים בינאישיים, רגשות, התנהגות ואורח חיים. אדם עם פסיכופתיה לא חש אשמה או חרטה על מעשיו, גם אם הם פגעו באחר, ומוצא דרך להסביר אותם באמצעות רציונליזציה, מניפולציה רגשית, האשמת אחרים או הכחשת מעשים אלו. הוא לא מביע אמפתיה או חרטה כלפי האחר אף על פי שביכולתו לומר שהוא מרגיש כך, אך לעיתים קרובות יהיה ניתן לראות ניתוק רגשי עמוק בין הבעות מילוליות של רגשות ובין התנהגותו. הפסיכופת יודע את המילים, אך לא את המוזיקה המסתתרת מאחוריהן. הרגשות שהפסיכופת חווה הם בסיסיים וראשוניים, ונקראים "פרוטו-רגשות" או "רגשות פרימיטיביים", כלומר, תגובות פרימיטיביות על צרכים מידיים בלבד, כגון הנאה וכאב. בזמן שאדם עם פסיכופתיה יכול להראות קר וחסר רגש, הוא עשוי להציג רגשות באופן דרמטי, בצורה רדודה וקצרת חיים אשר עשויה להשאיר בוחנים ואנשים זהירים תחת הרושם שהוא משחק בהצגה ואין משמעות אמיתית מתחת לפני השטח. אדם עם פסיכופתיה לא חש כל ייסורי מצפון על מעשיו או התנהגותו, הוא יכול לנשק או להרוג ללא כל מחשבה." -ויקיפדיה
"פסיכופתיה מתבטאת בפגיעה ביחסים בינאישיים, רגשות, התנהגות ואורח חיים. אדם עם פסיכופתיה לא חש אשמה או חרטה על מעשיו, גם אם הם פגעו באחר, ומוצא דרך להסביר אותם באמצעות רציונליזציה, מניפולציה רגשית, האשמת אחרים או הכחשת מעשים אלו. הוא לא מביע אמפתיה או חרטה כלפי האחר אף על פי שביכולתו לומר שהוא מרגיש כך, אך לעיתים קרובות יהיה ניתן לראות ניתוק רגשי עמוק בין הבעות מילוליות של רגשות ובין התנהגותו. הפסיכופת יודע את המילים, אך לא את המוזיקה המסתתרת מאחוריהן. הרגשות שהפסיכופת חווה הם בסיסיים וראשוניים, ונקראים "פרוטו-רגשות" או "רגשות פרימיטיביים", כלומר, תגובות פרימיטיביות על צרכים מידיים בלבד, כגון הנאה וכאב. בזמן שאדם עם פסיכופתיה יכול להראות קר וחסר רגש, הוא עשוי להציג רגשות באופן דרמטי, בצורה רדודה וקצרת חיים אשר עשויה להשאיר בוחנים ואנשים זהירים תחת הרושם שהוא משחק בהצגה ואין משמעות אמיתית מתחת לפני השטח. אדם עם פסיכופתיה לא חש כל ייסורי מצפון על מעשיו או התנהגותו, הוא יכול לנשק או להרוג ללא כל מחשבה." -ויקיפדיה
אהה דרך אגב קוראים לזה פסיכופת (כן זו המשמעות של המילה פסיכופת זה לא משוגע זה מישהו בלי אמפתיה. מוזמנים לבדוק אותי), פשוט תדע שאם אתה מדבר איתו על דברים שקשורים לרגש הרגש אצלו לא יעבוד והוא כנראה ילך רק על הצד של ההיגיון והמחשבה הברורה
באותו הנושא: