5 תשובות
זה הגיוני, לכל אחת יש את ההתפתחות שלה.
כל אחת והגוף שלה
יכול להיות שזה ימשיך לגדול שתהיי יותר גדולה
שואל השאלה:
יותר גדולה? אני בת 17 זהו זה לא יגדל יותר^
אנונימית
הגיוני כל אחת והגוף שלה
אנונימית
הגיוני לגמרי, זה תלוי מאוד במבנה גוף ובגודל של בנות המשפחה, אצלנו לכל הבנות יש חזה יחסית גדול אבל כולנו ככה, חברה שלי עם חזה קטן כי הבנות במשפחה שלה ככה, זה גם גנים.