6 תשובות
אה לולל אל תדאגי זה בקטנה
פשוט אל תפחדי, תבואי גיבורה ותסיימי עם זה, תעצמי את העיניים ותחשבי על משהו שאת אוהבת❤
אוי מצתרפת לשאלה זה פשוט נורא אני לא יכולה לסבול את זה אבל לי תמיד מורחים משחה וגם אני לוקחת כדור שמערפל את התחושות אבל הוא קצת גורם להקאות.
שואל השאלה:
אני מפחדת מהמחט, לא מתופעות לוואי
אנונימית
לחשוב החיסון על דברים מתוקים
אין ממה לפחד לדעתי עם את פוחדת תחסמי בין האחרונים