7 תשובות
באמצע
אם חייבים לבחור אז אני מעדיף לחשוב על עצמי כעשיר
אם חייבים לבחור אז אני מעדיף לחשוב על עצמי כעשיר
ממוצעים
אין רק עני או עשיר. רוב האנשים הם ממוצעים ועניים. חלק ממש קטן הוא עשיר.
כי זה ידוע שבני אדם מתחלקים לעשירים או עניים, מעמד הביניים לא קיים
ממוצעת
לא בא לי להתנשא אבל עשירה ..
אנונימית
רוב האנשים הם ממוצא
באותו הנושא: