4 תשובות
תשלחי ואם הוא יסנן אז לא נורא
אם באלך שלחי כולה סטיפס
לדעתי אם הוא סיננן הוא לא רוצה, אבל תעשי מה שאת חושבת
את רוצה לדבר איתו? שלחי, יכול להיות שהוא לא מעוניין, אבל יכול להיות גם שהוא חושב שאת לא מעוניינת / סתם עבר תקופה פחות טובה.
מקסימום הוא יסנן שוב...
מקסימום הוא יסנן שוב...
אנונימי
באותו הנושא: