3 תשובות
מחר אני לא הולכת
אני לא עצובה, פשוט אין לי כוח להתמודד עם הבדידות המטורפת הזו..
אין לי כוח ללכת לבית הספר ואין לי כוח ללמוד.
אין לי כוח ללכת לבית הספר ואין לי כוח ללמוד.
המצב שלי גרוע בבית וגרוע בבית ספר פשוט בצורה שונה. אני רק מחכה לסיים עם המסגרת הזאת ולהמשיך בחיים
באותו הנושא: