18 תשובות
כן, אבל אין לי שכל זה הבעיה
אנונימי
כן נראה לי
לא עם דברים שעדיתי אבל אני מאוד אוהב את עצמי ו.. בטח ששלם עם מי שאני ומה שאני מהווה בעולם הזה
כל בן אדם צריך לאהוב את עצמו ולהיות שלם עם עצמו
יש ימים שכן יש ימים שלא

היום אני ביום שלא.
לא במאה אחוז
שואל השאלה:
וואי איזה כיף לשמוע מהרבה שכן
אנונימית
לא, אני שלמה עם עצמי ולא שלמה בו זמנית
חברה מי שלא שלם המעשים שלו לא שלם עם עצמו כי גם את הדברים הרעים צריך לקבל כי זה מי שאנחנו
לרוב לא
אנונימית
ברור שכן המצב היה ממש רע עם אני לא יואהב את עצמי ומי שלא דלם ואוהב את עצמו הוא בנדאם שבספק עם יתקדם בחיים יותר מידי
כן, התחלתי לאהוב את עצמי אחרי שברון לב קטנטן.
והתחלתי בכתיבה על אהבה עצמית בעמוד שלי:)
לא
לא....
זה נכון ועוד איך מותר חכעוס על עצמך ולא להיות דלם אבל לדנות מה שצריך ולתקן כל החיים אנחנו מתקנים ועוברים שינויים ותמיד בוחנים את עצמינו אבל הדאיפה צריכה להיות לכיוון של לאוהב והכיון הנכון ושמוותרים לעצמינו םה מתחילים להיכשל
אני אוהבת את האישיות והאופי, חיצוניות פחות