19 תשובות
מצטרפת לשאלה
אנונימית
זוועה זוועה זוועה
זה היה צרפתית והיה לי להקיא
איכ דוחה
וצרפתית בעע
הייתה ממש טובה אני לא יודע למה
כנראה בגלל שהיא ידעה מה לעשות
זה באמת פשוט זורם אני גם נלחצתי ושנאתי שאומרים לי את זה
כבר עניתי על זה אבל אם את לא מרגישה מוכנה אל תעשי את זה ואם הנשיקה תהיה אמיתית איך היא תהיה זה לא משנה האהבה או הרגש זה מה שחשוב
לא הייתה, גם לא מחפש אותה..
אנונימי
חחח לא הייתה
לא הייתה ואנשים פה מלחיצים אותי
מגעיל ברמות
צרפתית, מתחרטת
לחי כיתה ט אחרי בית ספר
צרפתית מגעילה
הנשיקה הראשונה שלי בקטע של ממש הייתה נשיקה יבשה כמו שאומרים לא נותנת לה משמעות הנשיקה הצרפתית הראשונה שלי אני כן נותנת משמעות כי היא הייתה עם מישהו שמאוד אהבתי והיה חלק טוב מהחיים שלי והיא הייתה טובה
ולשאלה השניה אל תתני לכולם פה להלחיץ אותך כל עוד הכל זורם וטוב את לא צריכה לנסות זה פשוט יקרה ונשיקה צרפתית זה לא מגעיל פשוט יש כאלה שלא יודעים להתנשק או בכלל לא התנשקו וכנראה בגלל זה הם חושבים ככה
אבל אני אומרת לך נשיקה שמגיעה מתוך רגש ואהבה באמת מדהימה ואת גם תהיי בעננים מרוב שמחה.:)
דמייני מישהו דוחף בין הפנים של שני אנשים, רק שאין מישהו שדוחף אתכם וזה מבחינה שלכם, בדיוק ככה (כאילו מה שהיה לי)
אנונימי
צרפתית
זה היה אחד הדברים הדוחים
אבל האחרות אחרי הראשונה היה סבבה
לא מחשיבה, אבל היה לא משהו, זה היה שהייתי יותר קטנה חחח
פיקה כזאת
וזה היה די נחמד ניראלי ,אני רק סוכרת שהייתי ממש בשוק כי לא ציפיתי בכלל שנתנשק
אנונימית
זה פשוט יזרום חח
צרפתית והיה נורא כי היה לו גשר ח ח ח ח
בכל מקרה גם לי לא היה ניסיון בכלל, זה פשוט זורם וזה מרגיש נכון . כן יש סרטונים ביוטיוב וזה אבל בעיניי זה בולשיט . תזרמי פשוט במה שמרגיש לך נכון וזה צריך לעבוד . בהצלחה !
פיקה והיא היתה מושלמת , בשקיעה במדבר על איזה דיונה