8 תשובות
תלכי למזכירות ותבקשי כדור, או שתכתבי בקבוצה של הבנות בשכבה
^מה שהיא אמרה
ואם זה לא עוזר תבקשי להשתחרר הביתה.
תרגישי טוב :)
ואם זה לא עוזר תבקשי להשתחרר הביתה.
תרגישי טוב :)
תבקשי כדור מחברה או תלכי למזכירות ותבקשי
מקסימום אם ממש כןאב תבקשי להשתחרר
מקסימום אם ממש כןאב תבקשי להשתחרר
שואל השאלה:
תודה ❤
תודה ❤
אנונימית
תלכי לבית
תגידי למורה שלך
תגידי למורה שלך
לכי למזכירות
ולמה שתהיי עכשיו בבצפר
ולמה שתהיי עכשיו בבצפר
שואל השאלה:
יום שדה
יום שדה
אנונימית
תלכי הבייתה אין טעם שתשארי ותסבלי שם.
באותו הנושא: