5 תשובות
לא, זה משהו שיש לכולם את לא צריכה להתבייש בזה
בקטנה לכולם יש
לא
את לא צריכה להתבייש
תקשיבי אל תשתמשי במייקאפ זה עושה לך עוד יוצר פצעונים תשימי מיי פנים של קרליין בוקר ולילה ואחרי שלושה ימים הכל יעבור לך תאמיני לי העור שלי רגיש וניסיתי הכל ורק זה עבד לי