13 תשובות
אני חושבת דדליפט
שואל השאלה:
תרגיל שלא צריך בו משקולות וכאלה?
אנונימית
ריצה
קפיצה בחבל
הליכה
התאומים ? במתקן של הסקוואטים אתה יכול לתפוס את המוט ולהרים רק את הרגליים בצורה שהתאומים יבלטו


אנמ מניח שאפשא לעשות את זה גם בלי מוט
בבית
אבל ההשפעה תהיה שונה
בלי משקולות לא נראה לי אפשרי
אתה יכול לעמוד מתחת למשקוף בדלת ולהרים את הידיים למעלה וליצור התנגדות עם המשקוף ואז אתה עומד על קצות האצבעות ויורד
לול מה יש לכם
מה זה התרגילים ההזויים האלה משקל הגוף שלה יותר ממספיק בשביל לחזק את השרירים האלה.
ולהוסיף משקל.. יותר ממיותר.. היא תצטרך להיות נורא מדוייקת כדי לא לפגוע בברכיים שלה, וזה לא משהו שהייתי ממליצה לעשות כשאפילו הליכה תעשה עבודה מוצלחת למדי
שואל השאלה:
תודה❤ אני בחרתי בהליכה
זה לעבודה שהמורה שלי לספורט נתנה לי
אנונימית
מנקנק סוסים
אתה לא מתבייש? אתה יודע מה יקרה אם היא תעשה בדיוק את זה? איזה איבר יחטוף את רוב המשקל? הברכיים
לשואלת השאלה אל תעשי את זה אם את לא רוצה בעיות ברכיים ועוד עם משקל לכול החיים שלך
שואל השאלה:
אוקי תודה שאמרת לי(:
אנונימית
באופן כללי אל תעשי תרגילים עם משקל לפני שאת *בטוחה* שאת יודעת *בדיוק* מה את עושה
בהצלחה!❤❤
"אהלן" לול בתרגיל לתאומים על מדרגה בסמית' משין הברכיים בכלל לא עובדות, הן נעולות ואין עליהם משקל, רוב מה שעובד פה זה התאומים
תפסיק להפחיד מעבודה עם משקלים, אתה מביך את עצמך.
דדליפט זה ממש ממש ממש ממש בקושי תאומים

לשאלה - תרגילים שמערבים דורסי פלקשן או פלנטר פלקשן

שזה אומר כפיפה של האצבעות, למשל את עומדת רק עם חצי מכף הרגל על מדרגה ועל רגל אחת והשנייה באוויר, ויורדת עם העקב ועולה וככה כמה חזרות שאת מצליחה 2-3 סטים, כמובן לעבוד על שני הרגליים