21 תשובות
פרד.... אמאלה כמה בכיתי.:'(
תאום אחד שמת. יע
תאום אחד שמת. יע
דמבלדור!!!
זה היה עצוב כל כך, אני זוכרת שממש בכיתי :(
והנה בדיחונת שמצאתי בגוגל:
כמה מורים להתגוננות בפני כוחות האופל צריך כדי להחליף נורה?
תשובה: 5, הראשון שרק יגמגם ויפחד אפילו להסתכל על הנורה, השני
שיסתכל בבואה שלו בנורה ויתגנדר, השלישי שיחליף אותה, הרביעי שיבדוק
אם היא לא מקוללת והחמישית שתקשט את הנורה.
זה היה עצוב כל כך, אני זוכרת שממש בכיתי :(
והנה בדיחונת שמצאתי בגוגל:
כמה מורים להתגוננות בפני כוחות האופל צריך כדי להחליף נורה?
תשובה: 5, הראשון שרק יגמגם ויפחד אפילו להסתכל על הנורה, השני
שיסתכל בבואה שלו בנורה ויתגנדר, השלישי שיחליף אותה, הרביעי שיבדוק
אם היא לא מקוללת והחמישית שתקשט את הנורה.
של פרד היה באמת נוראי
שואל השאלה:
^^בכיתי וכל הספר חיכיתי שאיכשהו היא תחזור:(
^^בכיתי וכל הספר חיכיתי שאיכשהו היא תחזור:(
אנונימית
שואל השאלה:
^כאילו על הדוויג
^כאילו על הדוויג
אנונימית
אני אגיד לך... אני תאומה .. אז כל בכל סידרה /סרט שיש תאומים שאחד מת אני בוכה ממש מהלב....
נגיד יש גם בteen walf....
נגיד יש גם בteen walf....
סיריוס ברורר
של סיריוס ודמבלדור
וגם של סנייפ, בסוף כשמבינים את התמונה המלאה אז המוות שלו ממש עצוב
וגם של סנייפ, בסוף כשמבינים את התמונה המלאה אז המוות שלו ממש עצוב
סריוס ופרד!!!!!
שואל השאלה:
תכתבו גם בדיחות הארי פוטר
ממש עצוב לי עכשיו:( (חח זוכרים את זה שאין לי קקי עימו רק מי שקרא את הספרים יבין)
תכתבו גם בדיחות הארי פוטר
ממש עצוב לי עכשיו:( (חח זוכרים את זה שאין לי קקי עימו רק מי שקרא את הספרים יבין)
אנונימית
^איך אפשר לשכוחח
כמה אהבתי את פרד :(
כמה אהבתי את פרד :(
חחח אין לי קקי עימו זה טוב ממש!
אנונימית
דובי ודמבלדור...
וכמובן פרד
אה וגם סנייפ
ולופין
וסדריק
לאלאלאלאלאלאלאלא
הכי עצוב זה של סריוס
וכמובן פרד
אה וגם סנייפ
ולופין
וסדריק
לאלאלאלאלאלאלאלא
הכי עצוב זה של סריוס
סנייפ
ובדיחה:
אמברידג':אני אוהבת אותך.
הארי:אני שונא אותך.
אמברידג':כמה אתה שונא אותי?
הארי:אם היה לי בחדר רובה עם שתי יריות ובחדר היו את וולדמורט ובלטיקס הייתי יורה בך פעמיים.
ובדיחה:
אמברידג':אני אוהבת אותך.
הארי:אני שונא אותך.
אמברידג':כמה אתה שונא אותי?
הארי:אם היה לי בחדר רובה עם שתי יריות ובחדר היו את וולדמורט ובלטיקס הייתי יורה בך פעמיים.
דמבלדור :(
^^וואי עכשיו קלטתי שכתבת לפני
הדוויג
הדוויג
בדיחות:
אם הארי יפוטר ממשרד הקסמים, השיחה תהיה ככה:
רון: איפה הארי?
הרמיוני: פוטר
מי האיש הכי שקרן בעולם? פינוקיו
מי האיש הכי ישר בעולם? וולדמורט
לא כל סליתרין רעים: הוראס סלוגהורן
לא כל גריפינדור אמיצים: פיטר פטיגרו
לא כל הפלפף לפלפים: סדריק דיגורי
לא כל רייבנקלו חכמים: פרופסור קווירל
הרגע היחיד שפרד וג'ורג' ראו את עצמם זקנים היה כשהם ניסו להתקבל לטורניר הקוסמים המשולש.
סנייפ אהב יותר את לילי מאשר שלילי אהבה את ג'יימס
הספר השביעי מתרחש ב1997
הספר הראשון נכתב ב1997
משהו פה מסריח...
בדיחות:
אם הארי יפוטר ממשרד הקסמים, השיחה תהיה ככה:
רון: איפה הארי?
הרמיוני: פוטר
מי האיש הכי שקרן בעולם? פינוקיו
מי האיש הכי ישר בעולם? וולדמורט
לא כל סליתרין רעים: הוראס סלוגהורן
לא כל גריפינדור אמיצים: פיטר פטיגרו
לא כל הפלפף לפלפים: סדריק דיגורי
לא כל רייבנקלו חכמים: פרופסור קווירל
הרגע היחיד שפרד וג'ורג' ראו את עצמם זקנים היה כשהם ניסו להתקבל לטורניר הקוסמים המשולש.
סנייפ אהב יותר את לילי מאשר שלילי אהבה את ג'יימס
הספר השביעי מתרחש ב1997
הספר הראשון נכתב ב1997
משהו פה מסריח...
יואוו כלכך סיריוסס
פרד/וולדמורט
של דובי אוףף זה היה כל כך עצוב וגם היה לו משהו בקול שממש שבר אותי
באותו הנושא: