27 תשובות
אז מה היית רוצה? שהוא ישאר איתך למרות שאין אהבה? זה היה עוד יותר פוגע בך
עשה בשכל וזה הקיו שלך להמשיך הלאה, לחפש מישהו שבאמת אוהב אותך
שואל השאלה:
הוא חופר לי שהוא רוצה לשמור על קשר ומתחנף
אנונימית
יפה שלי אל תשמרי איתו קשר בכלל ואל תחשבי על זה לרגע
הוא ויתר עלייך נכון? תעיפי אותו קיבנימט
לא חסר לך בנים יקירה, יש מלא גברים שיותר ראויים לך מאשר העלוב הזה.
להבין שהוא כנראה לא בשבילך, ואת תמצאי מישהו שיותר מתאים לך.
שואל השאלה:
זו איזו פעם שלישית שלא אוהבים אותי ומה שהכי כואב שבקשר אומרים שכן
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה ככ מכוערת
אנונימית
יכול להיות שהוא באמת לא אוהב אותך, אבל את עדיין חשובה לו אם הוא כביכול רוצה לשמור איתך על קשר

הכל תלוי בך וברגשות שלך.
תלכי לפי הראש ולא לפי הלב. אם את חושבת שאת רוצה לחתוך את זה, אז תחתכי את זה
בסדר את מכוערת אין מה לעשות.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מדבר כמה הוא מקנא שאני מדברת עם אחרים וכמה אכפת לו ושהוא לא יתנשק עכשיו עם מישהי לא מבינה מה הוא רוצה
אנונימית
לפי איך שזה נראה לי, הוא סתם מנסה לשחק בך.
הוא כאילו בחר להיפרד ממך אבל עדיין חושב שיש לו איזושהי שליטה עלייך

אני ממליץ לך פשוט לנתק איתו את הקשר ולהמשיך הלאה.
שואל השאלה:
הוא הלך לטיול ואמר שבזמן שהוא הלך הוא לא חשב עליי ובגלל זה נפרד ממני
אנונימית
הוא לא אוהב אותך כנראה, לדעתי תמשיך הלאה אני מאמין שתמצא את האחד שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת
אנונימית
:/
טוב זה ספאם בדוק
מסתבר שלאנשים נגמרו התוכן אז הם נהיים מטומטמים
שואל השאלה:
נשבעת שזה לא ספאם אני בכיתי עכשיו שעה
אנונימית
וואי זה קשה רצח אני יכולה להבין אותך, עד שאת מתחברת לבנאדם מתאהבת בו ופתאום הולך הכאבב, אבל זה לטובה! כל מי שזה לא האחד שלך ילך איכשהו, הוא בחיים לא יוכל לאהוב אותך כמו שמגיע לך, יש בך כלכך הרבה אהבה אבל האהבה הזאת לא מגיעה למי שלא יכול להחזיר לך כזאת, עם כל הכאב טוב שהוא הלך, טוב שכל מי שהלך הלך כי אם הם היו נשארים הם לא היו משאירים מקום למי שבאמת מגיע לו, גם אם 20 אנשים שברו לך את הלב בחיים אל תתאיישי! האחד האמיתי שלך יאהב אותך באמת! יאהב אותך לא פחות ממה שתאהבי אותו ויחזיר לך ים אהבה! תמיד במצבים האלה נכנסים לייאוש של בחיים לא יאהבו אותי אבל זה לא נכון, זה סתם מחשבות שליליות וגם אם עד עכשיו לא הלך מי יודע אולי הבא שלך יהיה האחד שלך ויהיה מדהים? גם אם 20 אנשים התנהגו ככה מי אמר ש50 אחרים לא יתנהגו אחרת? (טוב המשפט הזה יותר מתאים לקשרים חברתיים כי בזוגיות לא צריך 50 חברים צריך 1 חח אבל הבנת את הפואנטה - לא להתייאש!) ואת לא מרגישה את זה עכשיו אבל אחרי כל פרידה, אחרי כל ריסוק, קמים הרבה יותר חזקים, עכשיו גם המקום פנוי, קחי את הזמן להתרפא, תעודדי את עצמך עם חיזוקים נכונים כל הזמן, ותישארי חיוביות האחד שלא יעזוב אותך יגיע.
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח לך מהרגיל אפילו
אנונימית
שואל השאלה:
למה חיוך?
הוא היה בטיול שלושה ימים ולא חשב עליי וכנראה הבין שהוא לא אוהב אותי
אנונימית
נגמר התוכן אני רואה, אנשים מנסים לעזור לך, ואת עושה לנו ספאם? לא מתאים.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא ספאם מה אתה רוצים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם הארתם בי דברים ועודדתם אנסה להתחזק
אנונימית
קרה לי. זיינה לי את השכל שהיא אוהבת ורוצה ושיש לה רגשות אלי ופתאום סיימה את זה בשיחת טלפון כשלא התחשק לה. בלי סיבה ברורה. אחרי שהכלתי את הבכיות שלה ושנתתי לה את מה שהיא רצתה במיטה אחרי שהיא דיברה ככ הרבה על "כמה שהיא לא רוצה להיות בתולה".. נצלנית. יש כאלו, זה שובר. יש יותר מדי כאלו. אבל אין מה לעשות.. אנחנו צריכים להתגבר על זה. הנסיון המר יעזור לך להימנע מכאלו להבא.. מקווה שזה יעבור לך כמה שיותר מהר, זה ככ כואב אני יודע.. מצטער שאת צריכה לעבור את זה..
עזבי, מגיע לך מישהו יותר טוב מימנו! תעברי הלאה
אם תישארי במצב הזה את תמיד תהיי עצובה, יאללה תזמיני משהו לאכול תתאפסי על עצמך ותשימי עליו אלף ****
אנונימית
הוא מנסה לשחק בך. אל תתני לו. ושאני אבין זה אותו הבן אדם פעם שלישית???
תעיפי אותו לעזעעזעזל ותמצאי לך מישהו שאת מרגישה שגם את אוהבת ושהוא אוהב אותך. הוא לא שווה אותך! ואת מהממת כמו שאת אז מי שאומר שאת מכוערת הוא בן אדם זבל.
אנונימית
לאהוב זה מילה גדולה מדי הייתי משתמשת במחבב
מצטערת..ההפסד רק שלו!!
תנשמי וקחי זמן לעצמך ותיהי עם חברים עכשיו ועם הזמן זה יעבור❤