7 תשובות
שזה עצוב מאוד.
FML
אני יותר גדולה ואני עושה רק רגליים אל תתיחסי הם סתם ממהרות
שהם סתם נסחפות
אחכ יתחרטו על זה שהתחילו ככ מוקדם
אני התחלתי לעשות שעווה בגיל 13 כל אחת ומתי שהיא מרגישה שהשיער מפריע לה
מי ישמע עשו ניתוחים
מסיכות פנים בדרך כלל זה רק לכיף לדעתי , ושעווה זה כל אחת ומתי שהשיער יותר גדל לה ומפריע לה לדעתי זה לא קשור להיגררות , אין לך מה להתבייש בזה כל אחת שונה וכל אחת תעשה מה שהיא אוהבת או מעדיפה , אם את מעדיפה לא לעשות אל תעשי (:
תקשיבי מבינה מה את אומרת אבל נגיד אני מכיתה ה עושה גבות ושעווה נטו כי זה הפריע לי (והיו אומרים לי גם וזה היה ממש מעליב)
אנונימית
היי אני באותו מצב. אני שואלת את עצמי למה שתעשו שעווה? תתאפרו? תשימו תכשירים שאתן לא צריכות? כדי להראות לכולן שאתן מטפחות את עצמכן? למה זה טוב תגידו לי למה?
אנונימית