7 תשובות
שזה עצוב מאוד.
אני יותר גדולה ואני עושה רק רגליים אל תתיחסי הם סתם ממהרות
שהם סתם נסחפות
אחכ יתחרטו על זה שהתחילו ככ מוקדם
אחכ יתחרטו על זה שהתחילו ככ מוקדם
אני התחלתי לעשות שעווה בגיל 13 כל אחת ומתי שהיא מרגישה שהשיער מפריע לה
מי ישמע עשו ניתוחים
מי ישמע עשו ניתוחים
מסיכות פנים בדרך כלל זה רק לכיף לדעתי , ושעווה זה כל אחת ומתי שהשיער יותר גדל לה ומפריע לה לדעתי זה לא קשור להיגררות , אין לך מה להתבייש בזה כל אחת שונה וכל אחת תעשה מה שהיא אוהבת או מעדיפה , אם את מעדיפה לא לעשות אל תעשי (:
תקשיבי מבינה מה את אומרת אבל נגיד אני מכיתה ה עושה גבות ושעווה נטו כי זה הפריע לי (והיו אומרים לי גם וזה היה ממש מעליב)
אנונימית
היי אני באותו מצב. אני שואלת את עצמי למה שתעשו שעווה? תתאפרו? תשימו תכשירים שאתן לא צריכות? כדי להראות לכולן שאתן מטפחות את עצמכן? למה זה טוב תגידו לי למה?
אנונימית
באותו הנושא: