6 תשובות
גם אני אכלתי רק ציטוס זהו
וכן למה לא
וכן למה לא
תלכו לאכול לשתות משהו
וואו כולכם לכו לאכול עכשיו דחוף
יש ימים שלא יוצא לאכל טוב אבל תתחילי לאכל יותר ממחר
ברור שלא
כן קורה לכולם (ליטרלי אכלתי רק עוגיה)
באותו הנושא: