10 תשובות
תקשיב תלך לאתר nova skin הם הכי טובים
לאדע לי הכי קל לעשות upload לסקינים שלי משם
סקין מגניב, אין לי תשובה למה
] [
וואי אהבתי
איפה יצרת סקין?
וואי תודהה
אה חחח
כנראה לאג, אבל אחלה סקין ממש אהבתי
אנונימית
הסקין נחמד אבל בסיסי מדי
בכל מקרה
יכול להיות שזה לאג בשרת או בעולם, תנסה להיכנס שוב או לחכות קצת
אם לא אז זה באג בהורדה, תנסה לשנות משהו ולהוריד שוב
שואל השאלה:
^עשיתי בnova skin