2 תשובות
אני שמה כי זו פנימייה ימית והים זה תמיד היה בין הדברים האהובים עליי
ולפעמים יש רגעי משבר אבל בסופו של דבר כיף
ולפעמים יש רגעי משבר אבל בסופו של דבר כיף
אנונימית
אני רוצה בעתיד להתקבל לפנימייה הצבאית לפיקוד בחיפה.
למה אני רוצה? כי מעבר לבגרות המלאה ומקצועות הרשות, לומדים גם דברים שמעניינים אותי, 5 יחל צבא ובטחון(בנוסף לבגרות מלאה ומקצועות רשות למיניהם), לאחר הלימודים וסיום כל העבודות הלימודיות יש כל מיני דברים ממש מגניבים. או מד"ס, אח מטווח, או רטוב, או יבש, או שדאות. דברים שאני ממש מתחברת.
אני מניחה שיהיה לי ממש כיף, כי מי ששם זה אנשים ברמה מאוד, מאוד, מאוד גבוהה. איכותיים (וזה קצת מטריד אותי, לא הרבה מתקבלים.) שבאו לשם רק כי הם רוצים עתיד צבאי קרבי, קבע. שזה גם מה שאני רוצה. אותם נושאים משותפים.
חלום.
למה אני רוצה? כי מעבר לבגרות המלאה ומקצועות הרשות, לומדים גם דברים שמעניינים אותי, 5 יחל צבא ובטחון(בנוסף לבגרות מלאה ומקצועות רשות למיניהם), לאחר הלימודים וסיום כל העבודות הלימודיות יש כל מיני דברים ממש מגניבים. או מד"ס, אח מטווח, או רטוב, או יבש, או שדאות. דברים שאני ממש מתחברת.
אני מניחה שיהיה לי ממש כיף, כי מי ששם זה אנשים ברמה מאוד, מאוד, מאוד גבוהה. איכותיים (וזה קצת מטריד אותי, לא הרבה מתקבלים.) שבאו לשם רק כי הם רוצים עתיד צבאי קרבי, קבע. שזה גם מה שאני רוצה. אותם נושאים משותפים.
חלום.
באותו הנושא: