70 תשובות
עניין של משיכה.
יש בנים שלא מפריע להם..
זה כמו שיש בנות שנמשכות לזקן או לשיערות בכללי ויש בנות שלא
זה משיכה בתור בת גם אני לא נשמכת למישהי עם שיער ארוך בבית שחי או כל דבר אחר
שואל השאלה:
כן יש בנות שנמשכות לזקן אבל נגיד אנחנו מכירים בזה כבר שאם תראי ברחוב מישהי שעירה אש ישפטו אותה ויחשבו שהכי גבר ומכוערת וזה אבל אם בן יעבור ברחוב לידך עם זקן שפם שעיר בידיים רגליים אס לא ישפטו אותו לא יגידו לו מכוער כמו שיגידו לבת כי זה כאילו שרק לבנים מותר להיות עם שיער גוף
אנונימית
אין קשר בין שיער גוף ללהיות מכוער..
הכל עניין של טיפוח..
יש הרבה בנים שזה מושך אותם או שזה לא אכפת להם
נו מספיק עם זה דיי
את חושבת שהם באמת יענו על זה?
היום מישהי תצא לא מגולחת 99 אחוז מהבנים לא ירצו אותה
ו99 אחוז מהבנות יסתכלו עליה ויגידו מה לעזאזל עובר עליה.
ככה זה אין מה לעשות
צריך לגלח זה יותר הגייני גם לבנים לא יפה להיות שימפנזה אבל מי שלא רוצה שלא תגלח ושלא תתלונן אחר כך על בנים ובנות.
תעשו מינוסים כמה שבא לכם אבל כולם יודעים שככה זה ואי אפשר לשנות את זה
אני לא הולכת להתייפייף פה בישביל אף אחד ובטח שלא בשביל פרחים
אוי בבקשה תתגלחי אני מתחנן בפנייך זה כלכך מגעיל לראות מישהי עם שיערות בית שחי איכס לא
אנונימי
^לבנים זה הגיוני אבל לבנות זה פשוט נוראי
אנונימי
עזבו את השאלה רגע, לכו לישון מה אתם ערים
ישנתי שעתיים אבל אנלא לומדת היום
איזה פאק זה
אני באה ללמוד שם
אוי אל תעשן
אני אומר את זה פה לכולם, אם יהיו לכם שיערות במקומות בבית שחי אף אחד לא ירצה אתכם, בסדר הולכים לפי האופי ולא לפי היופי..אבל בואו שיער בבית שחי זה הדבר הכי מגעיל בעולם, גם לבנים, פשוט תתגלחו זה לא כזה קשה חלאס כבר עם הפמיניזם המוקצן
#דילפמיניזם
אנונימי
חחחחחחחחחח לא מכתיבה לך מה לעשות
נשים, אל תנסו לסבך הכל.
זה נטו עניין של משיכה...
זה כמו שאני אבוא ללסבית ואומר לה "מה הקטע שלך לאהוב בנות?"
נטו עניין של משיכה...
הכל עניין של משיכה.
לא, זה שוביניזם נשי.
אנונימית
תפסיקו עם החארטות ייאלה^
אמרתי די לפמיניזם המוקצן יא מוגבלת
אנונימי
זה קצת מגעיל שבת לא מגלחת שם
כי אני למשל כן אז לא הייתי רוצה מישהי שלא תגלח זה מראה על הגיינה
יש בנים שלא אכפת להם אבל לי ספציפית די אכפת
ונגיד בבית השחי גם זה משהו שמראה על הגיינה ומשיכה
אם אני אראה מישהי שהיא בדיוק הטעם שלי ברחוב ואז היא תרים את היד ויהיה לה שם שיער ירד לי ממנה אוטומטית ואני כבר לא ירצה אותה יותר
כי זה די מגעיל זה נורמלי שיש לגברים שיער בבית השחי זה הנורמה ושיש לבת זה מראה על חוסר הגיינה וגם זה נראה קצת גברי
אנונימי
מציע לך לבדוק מה זה אומר
דבר שני מעליב שקראת לי מוגבל.
אנונימי
אשכרה שניה לפני זה אתה קראת לי מוגבלת מה הבעיות שלך
אנונימית
קבעתי את זה כעובדה, את סתם ניסית לרדת עלייך, וזה העליב, אני רוצה שתבקשי סליחה.
אנונימי
זה משהו שהחברה יצרה, תראי ביוטיוב של כאן 11 זה עוד מלפני עשרות אפילו 100 שנה קיים.
סליחה ומחילה, חייבת לציין שהמילה מוגבלת לא מגדירה אותי ככל שאני יודעת
אנונימית
סתם נו, את צודקת
אנונימי
מסכימה ב10000%% על כל מה שאמרת שאלתי את השאלה הזאת איזה 10 פעמים ולא ענו ואם ענו אז אמרו לי שאני טועה ואמרו לי דברים דיי מגעילים אני שמחה שיש פה עוד מישהי שמסכימה עם זה ❤
פמיניזם זה שיוויון , זה בדיוק ההגדרה של זה.
יש בנות שחושבות על אפליה מתקנת והם משתמשות בשם פמיניזם אבל הן לא פמיניסטיות!
ואל תשקר לנו , רואים שלא מזיז לך שערה שאין שיוויון .
^^ מחזקת
אין לי שום בעיה, שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה.
אישית? כן זה הרבה פחות מושך אותי אם מישהי באמת שעירה אבל אף אחת לא צריכה להתאים את עצמה אליי ואם טוב לה ככה.. אז אחלה, זכותה
אוקיי אגיד את האמת לי מפריע כי לזה אני רגיל וזה שונה שיש בנות שעירות ותאמיני לי שגם גבר עם זקן שופטים ישר כל גבר שיש לו זקן אוטומטית מחבל וזה מניסיון אישי שלי אפילו עכבו אותי כי נראיתי להם איזה מחבל שבא לעשות פיגוע וחייב להוסיף כל הזמן בנות מעירות לי על הזקן שלי אבל לי אסור להעיר להן לא שאני מעיר לבנות לא אכפת לי תאמת אבל זה העיקרון שבדבר
זה מכוער
התשובה שלי היא כמו של kaylee
ברצינות החברה שלנו גמרה לזה להיות ככה וכולם עזרו לזה לקרות, הרעיון של זה שבנות מורידות שיער ובנים לא נשתל במוח של כולם ולדעתם זה הנורמל ואם מישהי או מישהו יעשה הפוך כולם יסתכלו עליו מוזר ושונה כי אין מה לעשות ככה בני האדם דוחים את מה ששונה
ברוב המקומות לא ממש אכפת לי אבל בבית שחי זה מגעיל אותי קצת זה עניין של משיכה זה לא שאכפת לי ממש אם כל אחת תגלח או לא זאת בחירה שלה
אנונימי
אמי לא חושבת שלמישהי צריך להזיז מה הבנים חושבים אם זה מה שבא לה.
אני אישית מגלחת כי יותר נוח לי ותאמת גם הושפעתי מנורמות אבל בהנחה שאני לא, אני גם ככה לא ארצה להיות עם מישהו שיכול לרדת לו בשניה ממני רק כי אני לא מגלחת.
אנונימית
זה עניין של משיכה לי אישית לא יהיה נוח מלכתחילה לא לגלח כי זה עניין של אסתטיקה
מה גם עכשיו רוצים לבטל בנים כי היא לי יוצא עם מישהי עם שערות ? באמת שכל אחד ואחת יעשו מה שבא להם
לא מפריע לי, שתעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה
שמעי, תעשו מה שבא לכן לא אכפת לי, אני פשוט פחות נמשך לזה, אולי בגלל החברה אולי טבעי לא באמת אכפת לי, אני לא עומד להתנהג כאילו אני נמשך לזה, אבל לא מפריע לי ולא "כואב לי" שמישהי לא מתגלות, סך הכל פחות נמשך, אני גם אולי אמשך למישהי עם שיערות בגוף מתישהו אנאערף אני לא שולל, תעשו מה שנוח לכן סך הכל
רוב הגברים בעולם יעדיפו בחורה מגולחת.
זה עניין של משיכה בבקשה אל תיתממו וכן החברה השפיעה על כולם אבל כולם תומכים בזה ששיער לבנות זה לא הגייני ולא יפה.
אולי יכתיבו לכם שהם היו יוצאים עם בת לא מגולחת אבל בפועל הם לא יצאו. הם רוצים את הפלוסים ואת הפרחים האלו פה, לא רוצים שיגידו שהדעה שלהם פסולה וחשוכה.
מצטער מאוד אבל אם לבת יש מלא שיערות זה מוריד לי בטירוף שזה מגיע למצב שאני שולל את האפשרות של לצאת איתה. למה? לא נמשך אליה. זה דבר טבעי אך למרות זאת בנות זה לא שאני אוריד על זה שיהיה לכם שיערות בקטנה, וגם רוב הבנות הם תמיד מטפחות את עצמן אז ככה שיש לכם פחות שיער מבנים.
זה כמו שאני אשאל בנות מה כואב לכן אם אני מטר 72 ולא 82
לא תמצאי היגיון
אנונימי
^^לא כואב לאף אחד איזה גובה אתה
אני בת ואני בעצמי חושבת שגוף מגולח או פשוט בלי שיער גוף הוא יותר מושך(של בנות) ולגבי בנים גם שיער בבטן או בחזה זה לא מושך...
האמת הפשוטה היא שנשים הן המין המנטלי והיפה (זה לא אומר שאין גברים שיוצאים מהכלל) זה פשוט שגברים יותר עובדים על המראה בקטע של שרירים וכו כדי לחזק את הגבריות שלהם לכאורה
ואצל נשים היופי לא מתבטא בביספ או טריספ אלא בגוף נקי מסודר ומושך. כן זו התפיסה בימיינו. וזה לא בהכרח רע
אנונימי
זו נתפיסה הכללית ואם יש בנות שמרגישות שזה לא נכון שישנו אתן לא מחוייבות לכלום. אבל אם החברה פחות תוקיר אתכם אז תבינו למה^
אנונימי
זה הנורמה היום אני לא אחראי עלייה, לי אישית מוריד אישה עם שיער גוף גבר עם שיער גוף זה צר מעניין אותי אני לא נמשך
לא מפריע לי, לדעתי הורדת שיער זה דפוק, עובדה שזה כואב, אם משהו כואב לא אמורים לעשות אותו, אין שום דבר לא היגייני בשיער, מצדי שיראו כמו קופים אם יעשו כל יום מקלחת ויצחצחו שיניים זו היגיינה, שיער גוף זה לא לכלוך
אין בזה שום דבר שקשור לכאב. זה לא קריטי.
כי זה ממש מוריד לי
אני לא יודע, זה סתם מרושל כזה
כי ככה, לא באמת יש סיבה, פשוט זה לא מושך.

אם את לא רוצה להתגלח, אל תכתבי פה "למה לבנים אכפת אם אני מגולחת או לא", כי לא משנה כמה תנסי, לא תצליחי לשנות את זה, וזה לא אשמתו של אף אחד שהוא לא נמשך לזה.

למתייפייפים, בואו, אתם יודעים שזה נכון, האמת כואבת:(
למשל אני מגלח את אזור המפשעה, אין לי חברה או משהו, אני מגלח בגלל שלפי דעתי זה יותר נוח ויותר יפה.
בנוסף לכך גם שיער בבית השחי אני מגלח, ואני לא מסתובב עם גופיות או משהו.
אני מגלח כי לפי דעתי זה לא יפה ולא נראה טוב(גם לגברים, גם לנשים)
אנונימי
וואלה לא מפריע לי בכלל. לא אומר שתהיה מלאה בשיער, אני בעצמי מטפח את השיער שלי אז מצפה למינימום אבל בדרך כלל שיש טיפה בידיים וברגליים אני לא שם לב בכלל, או טיפ טיפה בבית השחי כי היא לא גילחה זמן מה. אנחנו בני אדם, זה חלק מאיתנו .. לא מבין מה כזה מגעיל בזה. אם זה ברמה שזה גברי וזה ניכר לעין אז זה טרן אוף אבל זה קיצוני..
את מסוג הבנות שמעלות לטיקטוק שלא צריך להוריד את השיער בבית שחי?
אנונימי
אני (כבת) לא אוהבת עלי גם לא אוהבת על גברים. עניין של משיכה נטו.
אם לא באלה שלא תגלח
אין לי שום בעיה לא שופט אבל פשוט לא נמשך
אנונימי
לי אישית לא אכפת
בוקר טוב קודם כל זה ממש מישתנה בן גברים אני מכיר אישית כמה חברה שזה פחות מפריע להם מעבר לזה ויסכימו איתי הגברים זה עניין של אסטתיקה וניראות כמו שיש בנות שרוצות שגבר יגלח לעצמו ככה גם בנים אוהבים שבחורה מגולחת ומטופחת יותר זה גם מין הסתם גורם להם להימשך אליה יותר וההפך
מקווה שעזרתי יום מקסים
פחות מושך לדעתי, אותי זה קצת מגעיל
אנונימית
די כבר עם התמימות הזאת שלכן
אתן יודעות שזה מגעיל ולא ממש נוח להיות ככה עם בן אדם זה הגיינה זה קצת דוחה
זה מקום שאתה נמצא בו ועושה שם דברים
זה לא נוח שפתאום יש לה שם גונגל
זה מגעיל כמו שאני מגלח שגם היא תגלח לא כזה קשה תפנימו אתן שונות מגברים
לגברים זה נורמלי שיש שיערות בבית השחי בגוף ידיים רגליים חזה וכאלה
ולכן לא זה לא יפה וזה לא אסתטי וזה נראה כמו גבר שהוא שעיר זה לא יפה
לי אישית היה מוריד ממש ממשהי שהיא שעירה ולא מורידה את השערות שלה
זה פשוט מגעיל כמו שאתן רוצות דברים גם אנחנו זאת המשיכה שלנו תתמודדו ותפסיקו להיות כאלה תמימות כאילו שנינו אותו הדבר
יש דברים של גברים זה נורמלי ולנשים זה לא ככה זה היה כל השנים וככה זה ישאר
אנונימי
בתור בת באמת שלא אכפת לי עם מישהי תגלח או לא זה לא עינייני וכל עוד היא עושה משהוא שלא מפריע לי או לאנשים אחרים שתעשה מה שבא לה.
אבל , עם מישהו מרגיש שהוא לא רוצה לצאת
עם מישהי שלא מגלחת הוא לא הופך להיות שוביניסט או פרימיטיבי. הוא פשוט לא נמשך. אני מאמינה שעם הייתי גבר גם אני הייתי ככה. טעם במראה זה דבר לגיטימי ולא צריך לפסול את זה.
לא כואב אבל זה מאוד מוריד
אנונימי
אני מסכימה שזה הרגל שהחברה רכשה במהלך הזמן "שלנשים אין שיער" אבל מוסכמה חברתית אי אפשר לשנות ביום.
אני מאמינה שבעוד כמה דורות זה לא יהיה כזה קריטי וכבר לא ישימו לב לכאלה שטויות
אבל מה זה קשור. נכון, גברים ונשים צריכים לטפח את עצמם באותה המידה. אבל בגלל רמות טסטוסטרון גבוהות אצל גברים, באופן טבעי נשים פחות שעירות מאשר גברים. מה שהופך שיער גוף לדבר שמצטייר בתור גברי.

כמו שאת היית פוסלת מישהו בגלל שהוא נמוך, בגלל שזה לא משדר לך גבריות. ככה גם גם אני אפסול מישהי שעירה, כי זה לא משדר לי נשיות. זה קצת כמו שאת תפסלי גבר שמתאפר, כי זה לא משדר לך גבריות. זה שוביניסטי? ממש לא.
באותה המידה, גם להגיד: "אני רוצה גבר גדול, גבוה, חזק וחסון שיגן עליי, אישה קטנה, חלשה ושברירית" - גם זה שוביניסטי לא פחות ואפילו יותר. אבל הקטע הוא, שמשיכה למראה מסוים לא יכולה להיות שוביניסטית, כי אין פה אפליה.
מה שאני מנסה להגיד זה שזכותך לא לגלח, כי זה גוף שלך. אבל זכותי גם לא להימשך אלייך.
-----
לתשובה של אפי בפי: את אומרת שזה דבר טבעי.
אז מה, זה אומר שאני צריך להימשך לזה? לא. טבעיות לא קשורה, ולא אמורה לשמש כטיעון. גם צואה היא דבר טבעי לחלוטין, ובכל זאת את לא נמשכת לזה. שיניים צהובות הן דבר טבעי, כי בטבע אין דבר כזה לצחצח שיניים. אנחנו מזמן לא בטבע. את חושבת שאני צריך להימשך לזה רק בגלל שזה טבעי? נו באמת. אם זה גורם לי לא להימשך אליה, אני אפסול אותה. ואין שום דבר שגוי בלפסול אדם שאתה לא נמשך אליו.
שיניים צהובות זו היגיינה כי זה מביא לבעיות שיניים כמו עששת, הורדת שיער לא, אם שיער גוף לא היה בריא, זה לא היה בריא גם לגברים
מתמטיקה: מה זה קשור אם זה בריא או לא?
אני דיברתי נטו על משיכה. כשאתה מסתכל על מישהו עם שיניים צהובות, המראה שלהן מוריד לך, לא עצם העובדה שזה לא בריא. מעבר לזה, מה עם הדוגמה השנייה שלי? אתה תכריח אותי להימשך גם לצואה בגלל עצם זה שהיא טבעית?
לא, אף אחד לא יכריח אותך להימשך לצואה, אבל הדוגמא של שיער היא לא נכונה, כיוון שהיא חץ צדדית, אם שיער היה נחשב לא אסתטי, היו מצפים גם מגברים להסיר שיער, אם זה רק לנשים, אז זה נגרם משוביניזם נטו, צואה ושיניים צהובות זה מגעיל כי זה לא היגייני, אין שום דבר לא היגייני או לא אסטתי בשיער
אתה ברצינות אומר שזה שוביניסטי לא להימשך לשיער גוף? תיכף תגיד לי שלא להימשך לנשים זה שוביניסטי, או שלא להימשך לגברים זה דבר הומופובי, או שלא להימשך לשחורים זה גזענות. משיכה *עצמה* לא יכול להיות שוביניסטית, כי אין פה אפליה.

להגיד: "כל הנשים צריכות להסיר את שיער הגוף שלהן בגלל עצם היותן נשים" - שוביניסטי. לעומת זאת, להגיד: "אני לא נמשך לשיער הגוף אצל נשים" - לא שוביניסטי. תלמד את ההבדל.
^well said
אנונימי