התחברות הרשמה

אני צריכה עזרה בלנסח נאום לכיתה ואת דעתכם, כמו כן עידודים, אני חייבת דחוף, אני בוכה.

אני מרגישה רע וקצת קנאה, ששיבחו מישהי אחרת על תרומתה הפיזית בעזרה בניקיון בית של קשישים וכו',
ואני מישהי שתורמת כספיים וצדקה גם על חשבון חסכונות, לא מרגישה מוערכת, כל הזמן משבחים אותה ואני..נדחקת לפינה..
אין לי כוחות פיזיים ועברתי ניתוח שהשאיר בי גם גוף כואב,
אך אני דוגלת בנתינה ועושה מעשים טובים כפי יכולתי,

מה אתם חושבים על זה ועל המצב? ועל מה שאני מרגישה? תועלו לעזור בניסוח נאום לכיתה?
22 בדצמבר 2020, 08:34
דיכאוןתמיכהנאומיםניסוחהתייעצות    
תשובה אחת
את מנסחת מדהים, את לא צריכה שום עזרה בניסוח לדעתי.
עצוב אבל אני בטוח שהכוונה שלהם לא היתה שתרגישי רע, הם בסך הכל רוצים שלזקנים יהיה טוב.
1
1INCH
באותו הנושא:
אני צריך לכתוב נאום לכיתה ז' שעולה לחטיבה אפשר עזרה??
בנות שיודעות לנסח צריכה את עזרתכן
אנשים אני צריכה עזרה בניסוח ברכה יום הולדת לחברה טובה שלי, מישהו שיודע לנסח?
אוקיי אני צריכה את עזרתכם בלנסח הודעה, בבקשה
אני צריכה עזרה דחופה בלנסח משהו בבקשה מישהי יכולה לעזור??
צריכה עזרה דחוף בקשר לחבר שלי!! לנסח הודעה!
אני צריכה עזרה בלנסח הודעה
אני צריכה עזרה לנסח הודעה לבייביסיטר שלי (כנסו
אני הולכת להפרד מחברה שלי, צריכה עזרה בלנסח את זה בצורה עדינה.
אני צריכה עזרה בלנסח הודעה אפשר עזרה???
אני צריכה עזרה לנסח הודעה בתיאור