2 תשובות
כשפונים לקורא באת או אתה הטקסט יהיה בנימה יותר אישית והקורא יתחבר יותר לטקסט
זה גם עוזר לשכנע את הקורא במה שכתוב
xm1
זה נותן אווירה שממש פונים לנמען