2 תשובות
כשפונים לקורא באת או אתה הטקסט יהיה בנימה יותר אישית והקורא יתחבר יותר לטקסט
זה גם עוזר לשכנע את הקורא במה שכתוב
זה גם עוזר לשכנע את הקורא במה שכתוב
זה נותן אווירה שממש פונים לנמען
באותו הנושא: