4 תשובות
כנראה...
כנראה שיש עוד כמוך, לי אישית זה נורא מוזר אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו:)
כנל!
גם אני חושב שזה יפה ומהמם ברמות
ואני בן ואני מתלבש ככה כמ אני אוהב את זה ואני אוהב לקים ואיפור וזה שונה ומיוחד לדעתי וזה יפה לי אז למה לא
ואני בן ואני מתלבש ככה כמ אני אוהב את זה ואני אוהב לקים ואיפור וזה שונה ומיוחד לדעתי וזה יפה לי אז למה לא
באותו הנושא: