4 תשובות
כנראה...
כנראה שיש עוד כמוך, לי אישית זה נורא מוזר אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו:)
כנל!
גם אני חושב שזה יפה ומהמם ברמות
ואני בן ואני מתלבש ככה כמ אני אוהב את זה ואני אוהב לקים ואיפור וזה שונה ומיוחד לדעתי וזה יפה לי אז למה לא