10 תשובות
הורים אווברפרוטקטיב שאפילו אחרי גיל 18 לא מרשים לי דברים
הורים מניפולטיביים שכשבאים לפה חברים הם מתנהגים כמו הורים טובים וכל החברים שלי אומרים לי שהם הורים טובים אבל זה הכל רק הצגה, הם לא הורים טובים.
אנונימית
לא אבל שורדים כבר רגילה
ההורים שלי יורדים עלי בלי סוף, בקושי יש אוכל בבית כי הם לא מכינים...כל הילדות שלי לימדו אותי שאני כל הזמן מבלבלת את השכל ושאני סתם עושה דרמה מכל דבר, עדיין יורדים עלי והם מחפשים לצאת עלי ולהגיד שאני ילדה גרועה בכל הזדמנות שיש להם..הגעתי למצב שהתחלתי לחתוך בגללם:)
יש גם מכות
שואל השאלה:
את בסדר?
היי
עדיין אני עם הורות גרועה
היי כן
אני
אמא שלי אשה מדהימה
עובדת קשה
כשהיא גומרת לעבוד ישר מכינה לנו אוכל ומסדרת את הבית בלי אפילו להחליף בגדים
וכשאבא שלי חוזר מהעבודה הדבר היחיד שהוא עושה זה להתלונן שהאוכל מגעיל ושלא הדלקנו לו טלוויזיה

אה וההורים שלי לא באמת נשואים ואבא שלי גדול ממנה ב16 שנים


והייתה לאבא שלי אשה לפניה


והם לא סיפרו לי את זה גיליתי בעצמי
היי ברחתי מהבית 4 פעמים :))))
אנונימית
רק אם יכולתי לברוח מהבית