11 תשובות
ופה יש מלחמות וחם. בכל מקום יש חסרונות ובכל מקום יש יתרונות. השאלה היא בנוגע למכלול שלהם.
שואל השאלה:
פינלנד הרבה יותר גרוע מישראל
אנונימי
כולם שם רגועים
זו דעתך. גם אני אעדיף לגור פה אבל עדיין, יש סיבה שאנשים שם מאושרים.
שואל השאלה:
עם 54 אחוז מס אי אפשר להיות מאושר
אנונימי
אוקיי אז איך זה בדיוק עובד עם השאלה? אתה אמרת בעצמך שזו המדינה המאושרת בעולם. אני לא יודע אם יש לך מקור לזה למרות שאני מאמין כי אני שמעתי שהמדינות הסקנדינביות הן המאושרות בעולם.
שואל השאלה:
לא הייתי רוצה לגור אני לא מבין איך חיים שם
אנונימי
השכר שלהם יותר גבוה איכות החיים יותר גבוהה, יש ביטחון כלכלי חינוך ברמה גבוהה שיעור ילודה נמוך, אין צפיפות אוכלוסין.. יש מלא סיבות
שואל השאלה:
וממשלה שודדת לא רוצה איכס
אנונימי
כנראה הם לא מרגישים שדודים אם השמחת חיים שלהם גבוהה :/
שם את מקבלת תמורה למיסים (לעומת פה).
מערכת חינוך מדהימה, חופשת לידה של כמה שנים (לא בטוחה כמה בדיוק), מדינה שמתוכננת בשבילך ומערכות שדואגות לך, ניתן לראות את זה בכל פרט, הכל מתוכנן למען האזרח והתושב כדי שיהיה לו נוח יותר.
אני אישית מאוד אוהבת קור, אבל זה אינדיבידואלי.
כל אחד שיבקר בפינלנד ויראה את המדינה והאנשים יבין למה הם מאושרים שם, באמת מדינה מדהימה.
ולמרות המיסים הגבוהים הרוב *הרבה* יותר זול מאשר בארץ.
האוכל בסופר שם ובמיוחד הטבעוני הרבה, אבל הרבה יותר זול מאשר בארץ, הייתי הולכת לקניות כל יומיים ולא הייתה קנייה (ארבע נפשות) שהייתה עולה על 70 (הכי יקר שקניתי) ולא חסכתי וחיפשתי זול. קניתי מה שרציתי, לעומת פה בארץ שצריך לחפש לחסוך ולנסות להצטמצם, כדי שקנייה של פעם בשבועיים לא תגיע ל3000 ש"ח.
ובישראל למרות שאני לא קונה את כל מה שאני רוצה הקנייה עדיין הרבה יותר יקרה מאשר בפינלנד, ועזבו את זה שהסופרים בפינלנד הרבה יותר שווים ונעימים מאשר הסופרים בישראל.
אנונימית