7 תשובות
בת כמה את?
סימני מתיחה לרוב נשארים, זו מתיחה שהיתה לעור, יש שמן בסופר פארם "שמעדן" אותם זה שמן בצנצנת כתומנ פיצקית לא זוכרת את שמה אבל כי מי שעובד בסופר פארם ידע להביא לך את המוצר. הוא פשוט מחליק את סימני המתיה ועושה אותם פחות נראים
אם את צעירה בגיל 14 או משהו אז אמורים להיעלם לך הסימני מתיחה אבל אם את 18-17 אז אני חושבת שישארו
שואל השאלה:
אני 14
אנונימית
סימני מתיחה לא נעלמים
סימני מתיחה לא נעלמים בחיים והם מופיעים מתי שהגוף שמן ומרזה בבת אחת או להפך שהגוף רזה ומשמין בבת אחת כמו היריון. אין מה לעשות העור של האדם הוא כמו בלון והוא נמתח! לכן נוצרים סימני מתיחה. אי אפשר להעלים אותם. סימני השמנה הם סימני אדומים מין קווים . וסימני הרזייה הם קווים לבנים. אם תזרימי את הדם עם מסאג' וקרם זה יעזור. יש מכשיר מסאג' שעוזר לסימני מתיחה . לי אישית זה טישטש אבל זה לא מעלים לגמריי וככל שיותר תרזי ככה יהיו לך יותר סימני מתיחה.
אנונימית
סימני מתיחה לא יעלמו לך, את יכולה להשתמש במשחות כדי שזה יראה פחות בולט. אבל תלמדי לחיות עם זה, שאלת כמה זמן לוקח לעור להבריא אבל ככה הוא בריא זה דבר מאוד טבעי שקורה כמעט לכולן.