8 תשובות
מה? לא הבנתי את השאלה..
אנונימית
כי היא ערכה את השם שלה מאנונימי לאנונימית (זה בעצם אנונימי במקור) ואז כשרשם תגובה השם חזר למקור וסטיפס רצה להדגיש את זה
אם בשאלה רשום אנונימית זה אומר שזה בן ששינה את השם ואז כשהוא ענה תשובה זה הראה אנונימי כי אי אפשר לשנות שם
זה אומר באג
כי אם הוא רושם כל פעם אחרת אז זה אומר שמשהו לא תקין וזה קורה לפעמים
גם קורה לפעמים שכתוב אנונימי בעוד ששואל השאלה הוא בת ולא בן, וכן להיפך.
כי אם הוא רושם כל פעם אחרת אז זה אומר שמשהו לא תקין וזה קורה לפעמים
גם קורה לפעמים שכתוב אנונימי בעוד ששואל השאלה הוא בת ולא בן, וכן להיפך.
אבל זה התחלף לה פעמיים בתוך השאלה היא הפכה פעמיים מבת לגבר
זה כי היא התנתקה מהשאלה כנראה.
כנראה באג
שואל השאלה:
^כן אבל בתגובה הראשונה זה רשם שהיא אנונימית ואז בשניה שלה זה רשם ***אנונימי***
בדרך כלל אם עורכים את השם אז ישר בתגובה הראשונה זה רושם שהוא אנונימי ולא בשניה
^כן אבל בתגובה הראשונה זה רשם שהיא אנונימית ואז בשניה שלה זה רשם ***אנונימי***
בדרך כלל אם עורכים את השם אז ישר בתגובה הראשונה זה רושם שהוא אנונימי ולא בשניה
אנונימי
באותו הנושא: