5 תשובות
זה סבבה
אני חושבת שזה טוב, את יכולה לשלוח. אבל תחכי עד מחר בבוקר.
שואל השאלה:
כן כן ברור, שאלתי בכלליות אם ההודעה בסדר
כן כן ברור, שאלתי בכלליות אם ההודעה בסדר
אנונימית
תשלח לה את זה מחר בבוקר
מומלץ לשלוח בבוקר. הניסוח בסדר גמור.
באותו הנושא: