5 תשובות
אני כל כך
את אוהבת את הרדיפה הזאת אחרי משהו שלא אפשרי
את אוהבת את התצומת לב אבל לא אותו. הרבה בנות מרגישות ככה לפעמים, רק אל תנצלי את זה
אנונימית
כלום לא דפוק בך כנראה שפשוט הוא לא האחד שלך אולי הוא רק סטוץ
אז גילית למה את נמשכת...
אנונימית
באותו הנושא: