13 תשובות
עשית מה שאמרתי לך ?
שואל השאלה:
שניה אצלי בהגדרות הכל דפוק הכל על מצב פעיל
אנונימי
שואל השאלה:
איך לעשות
אנונימי
הצילצול דלוק?
שואל השאלה:
כן
אנונימי
לך לצלילים ורטט אינטיאקטיבי ואז תגביר איפה שכתוב צלצולים והתראות
שואל השאלה:
שניה
אנונימי
שואל השאלה:
זה דלוק עד סוף
אנונימי
שואל השאלה:
רק אתמול היה צליל הקלדה
אנונימי
כנס להגדרות למקלדת ותחפש שם
שואל השאלה:
איך מסדרים את זה
אנונימי
בהגדרות ושים לב שהפלא על צליל
תבדוק אולי לחצת על הכפתור הצד של הטלפון שמשתיק

או שתלך להגדרות לצלילים ואז תגביר איפה שכתוב צלצולים והתראות זה יסדר אתזה .
באותו הנושא: