6 תשובות
היא לא תשתנה.. כל עוד את תקועה עלייה אולי את מפספסת חברה הרבה יותר טוב.. אז תנתקי איתה קשר
אנונימית
שואל השאלה:
יש לה תכונות טובות ואני יכולה לנצל רק את הטובות
אבל זה קשה לעשות את זה אז פשוט לנתק קשר היא החברה הכי טובה שלי
לדעתי,אם היא מתנהגת ככה כל הזמן,
וזה כן משהו שפוגע בך ולא נעים לך כחברה שלה,
אז אפשר לדבר איתה על זה,
רגוע בלי לריב גם או לנתק קשר..
ברור לנתק
אנונימית
לדעתי פשוט תחלישי את הקשר