11 תשובות
לא אני לסבית
אנונימית
וואלה נשקים ואקדחים זה מושך
תאמת שלא
אמיתי? מושך רצח
נשק והכל אמאלה ואבאלה
אני לא ...אז כיאלו ... אני לא.
אני נמשכת ללוחמות, בנות. אבל כן, ללוחמות אמשך יותר מאשר למשקית חינוך.
אנונימית
שואל השאלה:
מה שמעניין אותי לדעת זה החזות. הרי לדוגמה, יש שחקני איירסופט (אני בעצמי לא אחד) שלובשים מדים טקטיים ועם רובים והכל. כגבר אני חושב שזה נראה באד אס בטירוף אבל זה בגלל שבכללי אני מתחבר לעולם הזה ומתעניים בנשקים וכו'. אז עניין אותי אם הציוד הטקטי עצמו נראה גברי בעיניכן ומושך. החזות והנראות של לוחם.
אנונימי
אצל בנות זה גם ממשממש מושך
שואל השאלה:
מסכים, אבל זו לא השאלה :)
אנונימי
אני לא נמשך לבנים...