9 תשובות
לא ויחסית לעבודה הקשה לא מרוויחים כלום אל דברו שטויות דודה שלי חכ לשעבר וכנראה גם בעתיד
מרוויחים רק 20 אלף נטו והם נטןנים שם פעמיים בשבוע עד 3 בלילה ושלא נדבר על זה שהם לא יכולים ללכת ברחוב בלי שכל פעם בא איזה הזוי לחפור להם (מניסיון שהייתי הולך עם דודה שלי לים)
מרוויחים רק 20 אלף נטו והם נטןנים שם פעמיים בשבוע עד 3 בלילה ושלא נדבר על זה שהם לא יכולים ללכת ברחוב בלי שכל פעם בא איזה הזוי לחפור להם (מניסיון שהייתי הולך עם דודה שלי לים)
כן בטח
שואל השאלה:
lqndau- אדיר, אז כדאי לי לעבוד במקצוע הזה בעתיד?
lqndau- אדיר, אז כדאי לי לעבוד במקצוע הזה בעתיד?
כסףףף
מרוויחים מלא גם אם לא עושים כלום
נכון שאם לא עושים כלום מרוויחים אותו דבר אבל עדיין רובם עושים מלא דברים
חחח הסיכוי שלך להכנס לזה זה אחד לשני מיליון
על ימין ועל שמאל כאילו אין מחר
אהבתי חחח
אהבתי חחח
אנונימי
כסף כסף כסף
באותו הנושא: