4 תשובות
בתכלס לא משנה מה הם יעשו אני לא אחשיב אותם כפויי טובה
הם גידלו אותי עבדו והשקיעו זמן ומאמץ בי ובאחים שלי אז אם הם פעם אחת עושים איזה משהו שמבאס אותי זה לא כפויי טובה
הם גידלו אותי עבדו והשקיעו זמן ומאמץ בי ובאחים שלי אז אם הם פעם אחת עושים איזה משהו שמבאס אותי זה לא כפויי טובה
שואל השאלה:
תראה, לא משנה מתי אני כל הזמן אומרת לאמא שלי תודה. על כל אוכל שהיא מכינה לי כל דבר שהיא קונה לי ואף פעם לא ביקשתי ממנה משהו שהוא מותרות כי אני יודעת שקשה לה מבחינה כספית. אבל לפעמים היא פשוט עושה דברים שכל כך מעצבנים אותי כי מרגיש שהיא לא מעריכה שום דבר שעושים
תראה, לא משנה מתי אני כל הזמן אומרת לאמא שלי תודה. על כל אוכל שהיא מכינה לי כל דבר שהיא קונה לי ואף פעם לא ביקשתי ממנה משהו שהוא מותרות כי אני יודעת שקשה לה מבחינה כספית. אבל לפעמים היא פשוט עושה דברים שכל כך מעצבנים אותי כי מרגיש שהיא לא מעריכה שום דבר שעושים
אנונימית
מבין אותך אבל ככה זה הורים
לא ממש מבינים אותנו ברוב המקרים
אולי תנסי לדבר איתם על זה או שתעשי כמוני ופשוט תשכחי מזה ותמשיכי הלאה כי לא ממש יעזור אצלי לדבר איתם על זה
לא ממש מבינים אותנו ברוב המקרים
אולי תנסי לדבר איתם על זה או שתעשי כמוני ופשוט תשכחי מזה ותמשיכי הלאה כי לא ממש יעזור אצלי לדבר איתם על זה
שואל השאלה:
כן גם אני כמוך
פשוט שוכחת מזה ומעבירה הלאה
במקרים האלה זה הכי טוב (לי לפחות)
כן גם אני כמוך
פשוט שוכחת מזה ומעבירה הלאה
במקרים האלה זה הכי טוב (לי לפחות)
אנונימית