5 תשובות
יש דבר כזה
אנדרופוביה, פחד אינטנסיבי וחרדה פנימית כשאת רואה או חושבת על גברים.
עם כל האונס שהולך במדינה הזאת לכל בת שגרה בארץ יש את הפחד הקטנטן הזה בלב.
יש מצב שאצלך זה טיפה יותר חזק...
אני עדיין לא רופאה אבל אני לא חושבת שיש לך מה לדאוג מימנו
יש מצב שאצלך זה טיפה יותר חזק...
אני עדיין לא רופאה אבל אני לא חושבת שיש לך מה לדאוג מימנו
אני לא ממש מבינה אבל מאוד יכול להיות
כדי לך לדבר על זה עם ההורים שלך, שיקחו אותך לאבחון ככה יוכלו לעזור לך עם זה, אם זה מביך אותך תוכלי גם רק לומר להם שיש לך לאחרונה יותר "התקפי חרדה"
כדי לך לדבר על זה עם ההורים שלך, שיקחו אותך לאבחון ככה יוכלו לעזור לך עם זה, אם זה מביך אותך תוכלי גם רק לומר להם שיש לך לאחרונה יותר "התקפי חרדה"
שואל השאלה:
הו אמ הם לא יבינו במיוחד בגלל הגיל שלי זה כנראה יקרה עוד שלוש-חמש שנים
הו אמ הם לא יבינו במיוחד בגלל הגיל שלי זה כנראה יקרה עוד שלוש-חמש שנים
אנונימית
באותו הנושא: