6 תשובות
פשוט תספרי להם.. תראי להם את הטופס של המבחן ותגידי שעשית מה שאת יכולה.
70 זה מעולה
70 זה מעולה
שואל השאלה:
זה במשוב
תהילה- תודה❤
זה במשוב
תהילה- תודה❤
אנונימית
את אלופה כמו שאת
תגידי קיבלתי 50 .... אה לא קיבלתי 70 עובד לי כל פעם
שהם יכעסו את עשית את ההשתדלות שלך ותהיי גאה בציון שלך וזה ציון לא רע בכלל
תספרי
באותו הנושא: