6 תשובות
להתמודד מול הפחד, להתחיל מקטן
קודם כל, תנסי רק לגעת.. וכל פעם לעלות ברמה ולחבק יותר ויותר
ולאט לאט לנסות למחוק את החרדה הזאת לגמרי
ללכת לפסיכולוג ולדבר על זה.
לא בקטע רע זה פשוט הפתרון, בשביל זה יש אנשי מקצוע
לא רוצה לחטט אבל מה קרה לך בילדות? את לא חייבת לענות רק אם נוח לך לספר❤
אנונימית
גם לי הייתה חרדה ממגע.. בכל פעם שהיה צריך להתחבק או ללחוץ יד או סתם היו שם לי יד על הכתף בידידות כזה זה היה מצמרר אותי מעביר בי זרם בכל הגוף מקפיא כזה. אני לא זוכר מה בדיוק עשיתי כדי לפתור את זה כי פשוט זה היה משהו אחד מתוך כל מיני דברים שהיו לי שפתרתי את רובם ביחד... אבל מרגיש לי שמה שנכון לך לעשות זה להתאמן על מגע עם כאלה שאת סומכת עליהם ויודעים מה שקרה לך. אם זה הורים, אחים, חברה טובה. אני מאמין שידיד טוב זו לא אופציה.. מנחש. ודרך המגע והשיתוף לאט לאט תרגישי אולי טוב יותר.

ו... לפעמים טיפול זו אופציה נחמדה שעובדת. לא אצל כולם ולא בכל מצב אבל אם בא לך לנסות תבדקי כזה מה יתאים לך. מקסימום תפסיקי.
שואל השאלה:
אנונימית אני לא רוצה לפרט פשוט ילדים פגעו בי באיזה דרך שגרמה לי לטראומה ומאז קשה לי עם מגע
אנונימית
זה בסדר לא להיות טיפוס כזה שנוגע ומתחבק גם אני לא כל כך כזו עם חברות שלי ובכלל, זה לגמרה בסדר גם אני לא מבינה למה צריך זה די מיותר לפחות לדעתי