תשובה אחת
אם הבנתי את השאלה נכון
העורקים שלנו חלולים (בתוכם עובר דם) הדופן של עורק היא השכבה שמצפה את העורק בחלקו הפנימי (זה שנפגש עם הדם)
העורקים שלנו חלולים (בתוכם עובר דם) הדופן של עורק היא השכבה שמצפה את העורק בחלקו הפנימי (זה שנפגש עם הדם)
באותו הנושא: