התחברות הרשמה

יא-יב אתם לומדים בסגר?

26 בדצמבר 2020, 21:22
קורונההסגר    
4 תשובות
אכן.
T
TxMxiLM
indeed
ג
גידי גוב את הבתולים הולך לגנוב
כן
^
^__^.
אני יוד אז כנראה שלא
p
prince_ed69
באותו הנושא:
לומדים בסגר?
איך יש ילדים שלומדים בסגר?
מי שבכיתת מבר/אתגר אתם מבואסים שאתם לומדים בסגר?
חינוך מיוחד לומדים בסגר?
יא יב בסוף לומדים בסגר?או רק א-ד
כיתות אתגר ומב"ר לומדים בסגר תענו זה דחוף???
מי שבכיתת מבר או תלם אתם לומדים בסגר(באים לבית ספר והכול)?
מי שבחינוך ביתי לומד בסגר ??
האם כיתות מבר לומדים בסגר שיש בראשון?
חינוך מיוחד ובתי ספר קטנים לומדים בסגר נכון?
למי שהבית ספר שלו כן לומד בסגר, חוזרים מחר או ביום שני?