15 תשובות
שואל השאלה:
אני מנסה להירגע אני ליטרלי מרביצה לדברים שנשאר לי צלקות על היידים בשביל לא לעשות דברים שאני עלולה לתחרט עליהם
אני מנסה להירגע אני ליטרלי מרביצה לדברים שנשאר לי צלקות על היידים בשביל לא לעשות דברים שאני עלולה לתחרט עליהם
אנונימית
שואל השאלה:
והיה לי פסיכולוג לא עזר..
והיה לי פסיכולוג לא עזר..
אנונימית
קורה לי המון, תנסי לשמוע מוזיקה שאת אוהבת, לבד באוזניות, תנסי להתרחק מאנשים כי הם יכולים לעצבן אותך יותר, את יכולה לעשות מקלחת, או לעשות שנצ זה יגרום לך קצת לשכוח מהעצבים וכשתתעוררי תתעוררי באנרגיות יותר טובות.. זה לפחות מה שעוזר לי ומרגיע אותי, תנסי תראי אם זה מרגיע אותך או עוזר לך
שואל השאלה:
אבא שלי לא תורם למצב בכלל רק מעצבן אותי עוד יותר
אבא שלי לא תורם למצב בכלל רק מעצבן אותי עוד יותר
אנונימית
כל הכבוד על האומץ ועל השיתוף
אני מזדהה איתך כי אני בבעיה דומה לשלך.
יש המון סיבות לכעס, כמו חוסר שינה, רעב, לחץ וכו'
ממליץ ללכת לטיפול פסיכולוגי או לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו.
בנוסף תחפשי דרכים לבטא נכון את הכעס ולחפש שיטות התמודדות שונות.
אגב ללכת לטיפול פסיכיאטרי או פסיכולוגי אינו גנאי, אלא משהו שטוב ומבורך אפילו.
זה כמו אם שברת יד תלכי לרופא, יש מועקה בנפש תלכי לפסיכולוג.
הוא הרופא של הנפש.
בסוף כולנו צריכים פסיכולוג
נ. ב צירפתי קישור לסרטון שמסביר על שיטה טובה להתמודד עם כעסים
אני מזדהה איתך כי אני בבעיה דומה לשלך.
יש המון סיבות לכעס, כמו חוסר שינה, רעב, לחץ וכו'
ממליץ ללכת לטיפול פסיכולוגי או לדבר עם מישהו שאת סומכת עליו.
בנוסף תחפשי דרכים לבטא נכון את הכעס ולחפש שיטות התמודדות שונות.
אגב ללכת לטיפול פסיכיאטרי או פסיכולוגי אינו גנאי, אלא משהו שטוב ומבורך אפילו.
זה כמו אם שברת יד תלכי לרופא, יש מועקה בנפש תלכי לפסיכולוג.
הוא הרופא של הנפש.
בסוף כולנו צריכים פסיכולוג
נ. ב צירפתי קישור לסרטון שמסביר על שיטה טובה להתמודד עם כעסים
הרבה דברים. את יכולה לעשות מדיטציה, ולאמן את הראש שלך להישאר מפוקס ורציונאלי. את גם יכולה ללמוד על העולם, על אנשים, לפתח את החשיבה הלוגית שלך כדי שתוכלי לשלוט רגשות שלך יותר טוב. בסופו של דבר הכעס לא נעלם לשום מקום. זה מה שאת בוחרת לעשות עם זה. את צריכה לחשוב שכשאת כועסת, הדבר הכי טוב שאת יכולה לעשות הוא לרסן את היצרים שלך ולהישאר רגוע, כי אף אחד לא מרוויח כשאת נותנת לעצמך לצאת על אנשים. זה פוגע בך ובהם. אני יודע מאיפה זה מגיע, אני שונא להרגיש כאילו עושים עלי קופה, או משפילים אותי, או מאשימים אותי סתם... זו תחושת הפסד וזה נוראי כך או כך. אבל כשאת יוצאת על אנשים את רק מוודאת שיהיה לך יותר קשה לצאת מהסיטואציה הזו עם טון חיובי בסופו של דבר. לא פעם קרה שממש התעצבנתי על מישהו וריסנתי את עצמי ועדיין הרגשתי רע. ממש רע, זה כמו לעבור דקירה בבטן, וזה ממשיך הרבה אחרי שהוויכוח הסתיים. ורציתי לכעוס, לצעוק, להתעצבן, אבל לא עשיתי את זה. כשנרגעתי הרגשתי יותר טוב מאשר אחרי מקרים בהם נתתי לעצמי להתלהם ונכנסתי לריבים שטותיים. זה כוח רצון שקשה להשיג. כשאת בכעס, ואת רוצה לצאת על אנשים תדעי ותגידי לעצמך שוב ושוב שזה רק יעשה את המצב יותר גרוע, ואולי תצליחי להחזיק את עצמך. בהצלחה
אני גם ככה במצב של כעס אני פשוט זורקת דברים ובאמת שאני יכולה להרוג מישהו ומה שעוזר לי זה אישית בטח תביני שיש תרגע הזה הפנימי שזה שניה לפני הפיצוץ אז ברגע הזה במקום להמשיך עם הכעס פשוט תשבי על המיטה תעצמי את העיניין ותחשבי על משהו טוב באמת שזה ממש עוזר לי
אנונימית
אני גם ככה אם פעם אם היו מעצבנים אותי טיפה זה לא היה נגמר בטוב הייתי עושה בלי לחשוב והייתי פוגע בחברים שלי אבל למזלי הם הבינו אותי ונשארו חברים שלי ואני ראיתי למה אני גורם הורדתי שן לסתם ילד שעיצבן אותי (תאמת שזה הגיע לו ואני לא מתחרט על זה) אבל חשבתי על זה שזה יכול לפגוע גם בחברים שלי ואני עכשיו טיפה יותר שולט על זה
אני אהיה הכי ישירה, לפנות לאיש מקצוע וכדאי לך גם לשתף את ההורים בזה כדי שיהיו מודעים ויוכלו לעזור לך.
עכשיו למצוא טיפול בתקופת קורונה זה לא פשוט אז ממליצה לך לחפש דברים שמרגיעים אותך, לעשות מדיטציה הרבה פעמים עוזר ולדבר על מה שמפריע לך
עכשיו למצוא טיפול בתקופת קורונה זה לא פשוט אז ממליצה לך לחפש דברים שמרגיעים אותך, לעשות מדיטציה הרבה פעמים עוזר ולדבר על מה שמפריע לך
מה שבעיקר עזר לי בתקופות שהיו לי התקפי עצבים נוראיים זה לנשום עמוק ולעשות מה שאני יכולה כדי לטפל בעצמי. להבין שעצבים קורים בגלל כאב. כעס נועד להסתיר כאב שנמצא אצלך עמוק. כנראה יש לך איזשהו טריגר לריבים ובגלל זה זה קורה לך. בהתקפים עצמם לצרוח לכרית עוזר, לצייר משהו ופשוט לקשקש על הדף כל מה שאת מרגישה, לעשות ספורט.. אם את במקום ציבורי ולא יכולה לעשות שום דבר מאלה אנחנו רוצים לשלוט ולהקטין את הרגש כמה שניתן. אז תנשמי עמוק ותרגישי את התחושות בגוף שלך של הכעס. תרגישי את התחושות ותתרכזי בהן, ואחר כך תעשי את ההפך מהן. כלומר תעשי משהו רגוע, תדברי רגוע, תאכלי ותטפלי בעצמך כמו שהיית מטפלת בחיה פצועה. חשוב שתדברי עם אנשים כמה שפחות בזמן הזה כי זה קל מאוד להתפרץ עליהם אבל זה גם בזבוז של המון אנרגיה. עוד דברים שאת יכולה לעשות זה לשמוע שירים מאוד חזקים או שירים שיש בהם צרחות. לשמוע שירים של כעס בעצם יעזרו לך להתחבר עם הרגש טוב יותר.
שואל השאלה:
אני בת 14 למי ששאלה
אני בת 14 למי ששאלה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכולם אני אנסה
ותודה לכולם אני אנסה
אנונימית
וואו גם אני ככה
פשוט תנסי להירגע ולחשוב על ההשלכות
פשוט תנסי להירגע ולחשוב על ההשלכות
לנשום עמוק ולספור עד עשר..
אולי פסיכולוג יכול לעזור
אולי פסיכולוג יכול לעזור
בת כמה את?