5 תשובות
מסכימה איתך בהכל
אני חושבת כמוך, מאוד אוהבת את גל.
בהתחלה שנאתי את רמי בגלל שהוא שמאלני ואז קלטתי שהבן אדם טוב והוא מסתדר עם כולם והוא בסדר אז ממש התחלתי לאהוב אותו למרות דעותיו.
מור ברוך השם עפה מהבית אז אני ממש שמחה.
קרין ממש בסדר לדעתי פשוט לא מעניינת אותי.
בהתחלה שנאתי את רמי בגלל שהוא שמאלני ואז קלטתי שהבן אדם טוב והוא מסתדר עם כולם והוא בסדר אז ממש התחלתי לאהוב אותו למרות דעותיו.
מור ברוך השם עפה מהבית אז אני ממש שמחה.
קרין ממש בסדר לדעתי פשוט לא מעניינת אותי.
שואל השאלה:
אני חובת שקארין איבדה את הביטחון שלה כשראתה שתום לא מתעניין בה וכאילו רצתה לנקום אז התחברה עם איזה נאחס סליחה על הביטוי ואז שיצא מהבית הרגישה לבד כזה.
וזה גרם לה להיסגר.
בראיון שלה היא אמרה בביטחון שהיא ביצ'ית זה ממש לא נראה ככה.
אני חובת שקארין איבדה את הביטחון שלה כשראתה שתום לא מתעניין בה וכאילו רצתה לנקום אז התחברה עם איזה נאחס סליחה על הביטוי ואז שיצא מהבית הרגישה לבד כזה.
וזה גרם לה להיסגר.
בראיון שלה היא אמרה בביטחון שהיא ביצ'ית זה ממש לא נראה ככה.
אנונימית
חושבת כמוך, חבל מאוד היא התחברה לאנשים הלא! נכונים! בבית
גל ויהודה ,זהבה חצי קלא'ץ,מניחה שישאירו אותה לגמר מקום 3.זהו
באותו הנושא: